Koliko puta ste čuli da “ljudi rade za novac”? Istina je – plaća je važna. No, sve više istraživanja i prakse pokazuju da ona nije presudna. Kandidati danas žele puno više od osnovne naknade – traže fleksibilnost, smisao, podršku, wellbeing i osjećaj da su dio kulture koja ih cijeni. Upravo zato, employer branding i Total Rewards strategije postaju ključni alati u borbi za talente.
“Novac je važan, ljudi rade za novac i to je činjenica. Ali on nije najvažniji. Ostali benefiti nerijetko su na kraju dana puno važniji od same plaće”, istaknuo je Visa Myllyntaus na velikoj pozornici ovogodišnje 13. HR Days konferencije.
Ovaj stručnjak za ljudske resurse, autor dviju bestseler, na svom predavanju “Attraction through Total Rewards” pokazao je kako pametno oblikovane nagrade i benefiti mogu postati najjači magnet za talente i ključ dugoročnog uspjeha kompanije.
Tri razine zrelosti nagrađivanja
Myllyntaus je objasnio kako organizacije prolaze kroz tri razine zrelosti kada je riječ o Total Rewards pristupu:
- Reward basics – fokus na temeljne elemente poput osnovne plaće i osnovnih benefita.
- Strategic rewards – strateško promišljanje nagrađivanja u skladu s poslovnim ciljevima i potrebama zaposlenika.
- Systematic Total Rewards – potpuno integriran sustav koji obuhvaća employee experience, employer branding i snažnu povezanost sa strategijom i vrijednostima tvrtke.
Cijeli tekst pročitajte na Alma Career blogu!