Rast temperatura, nedostatak padalina, ekstremni vremenski uvjeti, disbalans godišnjih doba - samo su neki od pokazatelja klimatskih promjena o kojima bruji cijeli svijet. Jesmo li mi krivi za disbalans našeg klimatskog sustava ili je to prirodni proces, nitko sa sigurnošću ne može reći. No, jedno je sigurno. Neodgovorno ponašanje prema planeti na kojoj živimo, ostavilo je svoje tragove. Čelnici svih zemalja iz dana u dan pokušavaju stati na kraj sve bržem zagrijavanju zemlje, donose nove planove, odluke, propise i mole sve građane da se uključe u očuvanje naše zelene planete
Kako bi pridonijela smanjenju stakleničkih plinova i očuvanju okoliša, Alma Media, dio čije je grupacije i MojPosao, odlučila je pooštriti svoje ciljeve po pitanju smanjenja emisije stakleničkih plinova. Treća svjetska medijska kuća, tako se obvezala da će do 2030. godine smanjiti emisiju štetnih plinova iz vlastitog poslovanja za 52 posto u odnosu na 2019. godinu. Smanjenje se ponajviše odnosi na službena vozila, potrošnju električne energije bilo da je riječ o hlađenju ili grijanju svojih poslovnih prostora. No, tu neće stati. Svoje planove proširit će i na poslovne suradnike i kooperante poput tiskara, distributera i dobavljača različitih materijala. Uz njihovu pomoć emisiju štetnih plinova smanjit će za dodatnih 14 posto u istom vremenskom periodu.
Konstantan rad na očuvanju planete
Da na razini svoje krovne organizacije, kontinuirano brinemo o očuvanju okoliša prepoznato je i od strane Science Based Targets inicijative koja je 2018. godine usvojila nove ciljeve Alma Medije. U svojim pooštrenim ciljevim, temeljenim na Pariškom klimatskom sporazumu, Alma Media podržala je i kampanju “Business Ambition for 1.5°C” te se obvezala pružiti svoj doprinos smanjenju rasta globalne temperature.
Krenimo od sebe
Inače, Alma Media već sada pokazuje napredak na polju smanjenja ugljičnog otiska. Čak 80 posto neto prodaje dolazi iz digitalnih izvora. Nadalje, svega četiri posto stakleničkih plinova, koje Alma Media proizvodi kao kompanija, dolazi iz vlastitih operacija, dok ostalih 96 posto nastaje iz kooperantskih lanaca.
“U proteklih pet godina Alma Media je prepolovila emisije stakleničkih plinova iz vlastitih aktivnosti. Daljnom digitalnom transformacijom poslovanja nastavit ćemo smanjivati emisije stakleničkih plinova iz vlastitih operacija, a na isto ćemo poticati i naše partnere. Kako bismo dodatno smanjili emisije i dalje nastavljamo s poboljšanjem energetske učinkovitosti naših poslovnih prostora i prelaskom na obnovljive izvore energije. Iako je naša inicijativa, prije svega, krenula iz Finske, svoju pozitivnu praksu namjeravamo implementirati i u drugim zemljama u kojima poslujemo. Prijelaz na niskougljično društvo stvara poslovne prilike i povećava učinkovitost resursa. Osim što postajemo energetski učinkovitiji, novinarstvo, digitalna tržišta i usluge omogućuju nam da podignemo svijest o klimi i ponudimo održive izbore u privatnim životima i poslovnim aktivnostima ljudi”, istaknula je Elina Kukkonen, SVP za komunikacije i brend Alma Medie, te dodala kako bi svjetske kompanije trebale dati što doprinos u smanjenju klimatskih promjena.