„Nemojte u oglasima pisati Zapošljavamo ili Tražimo nove kolege. To je isto kao da napišete: Tražim svoje ključeve. Super, sretno vam bilo u potrazi!“ , kroz šalu je rekao dr. Armin Trost pred prepunom dvoranom na ovogodišnjoj 13. HR Days konferenciji i odmah pogodio u srž problema.
Jer zašto bi potencijalnog kandidata zanimalo što vi tražite? To je vaš interni problem, a ne razlog da netko klikne na vaš oglas ili poželi raditi kod vas. Ono što ljude zanima je što im nudite, kakvo iskustvo rada mogu očekivati i zašto bi odabrali baš vas. Drugim riječima, komunikaciju je potrebno okrenuti prema publici, a ne prema sebi.
Različite vrste zapošljavanja, različite strategije
Prema Trostu, nije svaka potraga za zaposlenicima ista. Jedno je zaposliti osobu za ulogu koja se lako popunjava, a sasvim drugo pronaći stručnjaka kojega na tržištu gotovo i nema. Poseban izazov predstavljaju situacije kada vam treba veliki broj ljudi u segmentima gdje su profili deficitarni. A na samom vrhu piramide nalazi se ono što Trost naziva strategic hiring – zapošljavanje onih rijetkih pojedinaca koji mogu promijeniti smjer i sudbinu cijele kompanije.
„Svaka akvizicija talenata se razlikuje i ne možete imati jednu strategiju za sve. To je greška koju mnoge kompanije rade i zato često gube i vrijeme i novac“, upozorio je.
Cijeli tekst pročitajte na Alma Career Croatia blogu!