Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu promotivnu kampanju "Croatia, your new office!" s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne i dobro pripremljene destinacije za digitalne nomade, izvijestili su iz HTZ-a.
Oglašivačka kampanja će se, uz PR i medijske aktivnosti, provoditi i na Facebooku i Twitteru, s posebnim fokusom na tržišta SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva. U sklopu kampanje na web stranici croatia.hr, zajedno s Ministarstvom turizma i sporta, kreirana je posebna podstranica Croatia your new office na engleskom jeziku koja sadrži sve važne informacije vezane uz prijave i boravak digitalnih nomada u Hrvatskoj, istaknuto je u priopćenju HTZ-a, piše N1.
Iz HTZ-a su podsjetili da je Hrvatski sabor usvojio Zakon o strancima prema kojem se “digitalnim nomadima” može odobriti privremeni boravak u našoj zemlji u trajanju do godine dana.
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac je apostrofirala da je Hrvatska jedna od prvih članica Europske unije koja je regulirala jednogodišnji privremeni boravak za digitalne nomade.
“Hrvatski turizam prepoznaje ovu priliku u kontekstu razvoja cjelogodišnjeg turizma. Kvalitetnom ponudom i jednostavnijim procedurama nastojimo privući što veći broj digitalnih nomada i na taj način promovirati našu destinaciju. Poslovanje digitalnih nomada izvrsna je prilika za hrvatsko gospodarstvo, a raduje nas činjenica da digitalni nomadi pokazuju sve veći interes za brojne hrvatske gradove. Vjerujem da će Hrvatska digitalne nomade oduševiti svojim prirodnim i kulturnim ljepotama kao i autentičnom ponudom“, izjava je Brnjac koju HTZ prenosi u priopćenju.
Izvor: N1