Nexi Croatia nastavlja dostizati standarde za prestižni Poslodavac Partner certifikat koji prepoznaje kvalitetne HR sustave

Nexi Croatia nastavlja dostizati standarde za prestižni Poslodavac Partner certifikat koji prepoznaje kvalitetne HR sustave

25. 04. 2025.

Osim strukturiranog početka, zaposlenici imaju kontinuirani pristup raznim oblicima razvoja, od eksterne i interne edukacije, posebice unutar vlastite e-learning platforme PayTech University

Tvrtka Nexi Croatia je i ove godine potvrdila visoku razinu kvalitete u upravljanju ljudskim potencijalima te postala ponosni nositelj prestižnog regionalnog certifikata Poslodavac Partner. Ovaj certifikat dodjeljuje SELECTIO Grupa, vodeća HR konzalting grupacija u regiji, koja kroz više od 19 godina i nakon više od 20.000 evaluacija prati i vrednuje organizacije koje sustavno ulažu u stvaranje kvalitetnih radnih mjesta. Svake se godine za certifikat prijavljuje stotinjak organizacija čime se kontinuirano transformira više od 100 HR sustava na tržištima u regiji.

Inače, Nexi Croatia zajedno je sa svojom tvrtkom kćeri Nexi Slovenia u cijelosti integrirana u strategiju Nexi Grupe, vodeće europske PayTech grupacije, koja omogućava plaćanja za 170 milijuna kartica. Osiguravaju prihvat kod približno 2,2 milijuna trgovaca i tako pokrivaju oko 65% europske potrošnje.

Sustavan razvoj zaposlenika uz podršku inovativnih alata

Prošle godine tvrtka je unaprijedila proces onboardinga kroz uvođenje novih kvalitetnih praksi koje omogućuju bolje razumijevanje potreba novih zaposlenika i učinkovitije uključivanje u novu radnu okolinu. Osim strukturiranog početka, zaposlenici imaju kontinuirani pristup raznim oblicima razvoja, od eksterne i interne edukacije, posebice unutar vlastite e-learning platforme PayTech University u koju su investirani značajni resursi. Povratne informacije zaposlenika uzimaju se u obzir prilikom planiranja budućih edukacija, čime se osigurava usklađenost između poslovnih ciljeva i stvarnih razvojnih potreba. 

Kultura povjerenja

Nexi aktivno njeguje kulturu dvosmjerne komunikacije i povjerenja. Djelatnici imaju pristup brojnim kanalima za razmjenu informacija, među kojima najviše koriste platformu Viva Engage, koja potiče interakciju zaposlenika i aktivnu uključenost u radnu svakodnevicu organizacije. Ovakav komunikacijski pristup uvelike im olakšava povezanost u radu na daljinu, s obzirom na to da tvrtka nudi fleksibilnost s približno jednakom zastupljenošću uredskog i udaljenog rada. 

„Otvorene povratne informacije razmjenjuju se kroz periodične formalne razgovore u sklopu procesa praćenja poslovne učinkovitosti, ali najviše kroz tzv. „check-in“ susrete, učestale neformalne razgovore s voditeljima o trenutnim prioritetima. Izvrsnu komunikaciju i povjerenje na relaciji zaposlenik-voditelj potvrđuje i visok liderski indeks od preko 80% iz posljednje godišnje ankete ispitivanja zadovoljstva zaposlenika“, ističe Iva Penezić, HR direktorica.
Inače, ankete o zadovoljstvu, angažiranosti i organizacijskoj klimi provode se sveobuhvatno i uključuju sve zaposlenike. Nakon svake ankete, zaposlenici dobivaju uvid u rezultate, a slijedi i konkretno planiranje aktivnosti s jasnim ciljevima i odgovornostima. 

Podržavajuće radno okruženje i individualni razvoj

Osim fleksibilnog radnog aranžmana usklađenog s najboljim praksama u industriji, zaposlenicima Nexi Croatia na raspolaganju su raznoliki benefiti, uključujući i one usmjerene na članove obitelji, poput Programa podrške za roditelje, ali i pregršt dodatnih sadržaja za postizanje optimalne ravnoteže između privatnog i poslovnog života. Karijerni razvoj i mentorstvo počinju od prvog dana u firmi, dok zaposlenici mogu raditi i na projektima koji nisu nužno vezani uz njihova trenutna radna mjesta prilikom čega razvijaju nove kompetencije. A za one koji su na početku svog profesionalnog puta, Nexi Croatia, u sklopu inicijative cijele Nexi Grupe, provodi 'Graduate Program' osmišljen s ciljem prepoznavanja i razvoja individualnih potencijala te oblikovanja budućih lidera.