Tvrtka Nexi Croatia je i ove godine potvrdila visoku razinu kvalitete u upravljanju ljudskim potencijalima te postala ponosni nositelj prestižnog regionalnog certifikata Poslodavac Partner. Ovaj certifikat dodjeljuje SELECTIO Grupa, vodeća HR konzalting grupacija u regiji, koja kroz više od 19 godina i nakon više od 20.000 evaluacija prati i vrednuje organizacije koje sustavno ulažu u stvaranje kvalitetnih radnih mjesta. Svake se godine za certifikat prijavljuje stotinjak organizacija čime se kontinuirano transformira više od 100 HR sustava na tržištima u regiji.
Inače, Nexi Croatia zajedno je sa svojom tvrtkom kćeri Nexi Slovenia u cijelosti integrirana u strategiju Nexi Grupe, vodeće europske PayTech grupacije, koja omogućava plaćanja za 170 milijuna kartica. Osiguravaju prihvat kod približno 2,2 milijuna trgovaca i tako pokrivaju oko 65% europske potrošnje.
Sustavan razvoj zaposlenika uz podršku inovativnih alata
Prošle godine tvrtka je unaprijedila proces onboardinga kroz uvođenje novih kvalitetnih praksi koje omogućuju bolje razumijevanje potreba novih zaposlenika i učinkovitije uključivanje u novu radnu okolinu. Osim strukturiranog početka, zaposlenici imaju kontinuirani pristup raznim oblicima razvoja, od eksterne i interne edukacije, posebice unutar vlastite e-learning platforme PayTech University u koju su investirani značajni resursi. Povratne informacije zaposlenika uzimaju se u obzir prilikom planiranja budućih edukacija, čime se osigurava usklađenost između poslovnih ciljeva i stvarnih razvojnih potreba.
Kultura povjerenja
Nexi aktivno njeguje kulturu dvosmjerne komunikacije i povjerenja. Djelatnici imaju pristup brojnim kanalima za razmjenu informacija, među kojima najviše koriste platformu Viva Engage, koja potiče interakciju zaposlenika i aktivnu uključenost u radnu svakodnevicu organizacije. Ovakav komunikacijski pristup uvelike im olakšava povezanost u radu na daljinu, s obzirom na to da tvrtka nudi fleksibilnost s približno jednakom zastupljenošću uredskog i udaljenog rada.
„Otvorene povratne informacije razmjenjuju se kroz periodične formalne razgovore u sklopu procesa praćenja poslovne učinkovitosti, ali najviše kroz tzv. „check-in“ susrete, učestale neformalne razgovore s voditeljima o trenutnim prioritetima. Izvrsnu komunikaciju i povjerenje na relaciji zaposlenik-voditelj potvrđuje i visok liderski indeks od preko 80% iz posljednje godišnje ankete ispitivanja zadovoljstva zaposlenika“, ističe Iva Penezić, HR direktorica.
Inače, ankete o zadovoljstvu, angažiranosti i organizacijskoj klimi provode se sveobuhvatno i uključuju sve zaposlenike. Nakon svake ankete, zaposlenici dobivaju uvid u rezultate, a slijedi i konkretno planiranje aktivnosti s jasnim ciljevima i odgovornostima.
Podržavajuće radno okruženje i individualni razvoj
Osim fleksibilnog radnog aranžmana usklađenog s najboljim praksama u industriji, zaposlenicima Nexi Croatia na raspolaganju su raznoliki benefiti, uključujući i one usmjerene na članove obitelji, poput Programa podrške za roditelje, ali i pregršt dodatnih sadržaja za postizanje optimalne ravnoteže između privatnog i poslovnog života. Karijerni razvoj i mentorstvo počinju od prvog dana u firmi, dok zaposlenici mogu raditi i na projektima koji nisu nužno vezani uz njihova trenutna radna mjesta prilikom čega razvijaju nove kompetencije. A za one koji su na početku svog profesionalnog puta, Nexi Croatia, u sklopu inicijative cijele Nexi Grupe, provodi 'Graduate Program' osmišljen s ciljem prepoznavanja i razvoja individualnih potencijala te oblikovanja budućih lidera.