Sa sigurnošću možemo ustvrditi da Employer Branding i dalje ostaje važan koncept u poslovnom okruženju. Sa sve konkurentnijim tržištem rada, napori tvrtke da zadrže one talentirane zaposlenika, ali i da osiguraju novi priljev takvog kadra, postat će još zahtjevniji.
Izdvajamo trendove na kojima će biti fokus u ovoj godini:
1. Personalizirani pristup
Nove generacije traže posve drugačiji pristup te će tako tvrtke biti primorane prilagodbi svojih Employer Branding strategija specifičnim skupinama zaposlenika. Konkretno to znači da će tvrtke morati koristiti više podataka o svojim zaposlenicima kako bi stvorili relevantnu, prilagođenu i personaliziranu komunikaciju. U definiranju smjera komunikacije, prvenstveno interne, a potom i eksterne, može im pomoći istraživanje o zadovoljstvu zaposlenika. Njime će na jednostavan način utvrditi svoje jake strane, ali i osvijestiti one slabije koje zahtijevaju ulaganje.
2. Multidisciplinarnost
Suradnja među odjelima bit će još važnija. Do sada se Employer Branding većinski odnosio na suradnju Ljudskih potencijala i Marketinga te potencijalno Uprave. Vrijeme je da se cijela tvrtka uključi u kreiranje i implementaciju takvog procesa, od korisničke podrške do odjela prodaje, odjela za razvoj proizvoda i slično. Također, očekuje se da će tvrtke sve više koristiti tehnologiju i automatizaciju u svrhu upravljanja i optimiziranja svojih Employer Branding aktivnosti.
3. Još veći fokus na iskustvu zaposlenika
Korona kriza je mnogim tvrtkama 'otvorila' oči po pitanju hibridnog i remote rada, no tu promjene ne prestaju. Brzi tempo života i tehnologije traži daljnje ulaganje u razvoj korporativne kulture koja potiče inovaciju, razvoj karijere i ravnotežu između poslovnog i privatnog života. Word of mouth marketing će jedino u tom slučaju igrati utakmicu za Employer Branding tvrtke.