Oslonite se na autentičnost: Zadivite kandidate stvarnim pričama vaših zaposlenika
Kutak za poslodavce

Oslonite se na autentičnost: Zadivite kandidate stvarnim pričama vaših zaposlenika

09. 08. 2024.

Priče zaposlenika pružaju jedinstveni uvid u našu organizacijsku kulturu i stvaraju emocionalnu povezanost koja traje. Ovaj pristup regrutacijskom marketingu ne samo da osigurava veću vidljivost našeg brenda, već i povećava vjerojatnost privlačenja i zadržavanja vrhunskih talenata.

U svijetu regrutacijskog marketinga postoji mnoštvo strategija i taktika koje možemo koristiti kako bismo privukli, angažirali i zadržali najbolje talente. 

No, ništa ne odjekuje glasnije i ne ostavlja trajniji utisak na čitatelja od autentičnih priča naših zaposlenika. Pored toga što pružaju uvid u kulturu tvrtke, uz njihovu pomoć stvaramo emocionalnu povezanost s potencijalnim kandidatima, što ih čini jednim od najučinkovitijih alata u procesu zapošljavanja. 

Priče omogućuju kandidatima da zamisle sebe kao dio našeg tima, čak i prije nego što zakorače u našu organizaciju. Što se jasnije mogu zamisliti kako rade u našoj tvrtki, to će im biti lakše prihvatiti ponudu kad dođe vrijeme za donošenje odluke.

Cijeli tekst pročitajte na Alma Career Croatia blogu!