Otkaz se u glavama zaposlenika ne dogodi preko noći. To je dugotrajan proces koji se događa nakon što zaposlenici izgube motivaciju i želju za poslom, kada više nisu angažirani. Tada, svjesno ili nesvjesno, pribjegavaju tihom otkazu - oni se pojavljuju na poslu i obavljaju minimum onoga što moraju i ništa više od toga.
Imate li i vi „spavače“ u svoj tvrtki – one zaposlenike koji su nekada vukli sve konce i davali sve od sebe, a sada ih nigdje ni čut ni vidjet, iako svakodnevno dolaze na posao i korektno odrađuju posao?
Koji postotak zaposlenika u tvrtki možete nazvati angažiranim i jeste li sigurni da je vaša procjena točna? Provjerite u novom ciklusu Istraživanje zadovoljstva zaposlenika!
Pulser alatom, kroz Istraživanje zadovoljstva zaposlenika, u organizaciji portala MojPosao, saznajte u kojoj su mjeri vaši zaposlenici zadovoljni segmentima poput organizacije rada, međuljudskih odnosa, korporativne komunikacije, no to je također i prilika da istražite njihovu lojalnost i angažiranost.
Pulser alatom povećajte:
- angažiranost
- učinkovitost i poslovnu uspješnost
- lojalnost zaposlenika
- privlačnost brenda – employer branding
Pulser izvještaji daju vam uvid u:
- ESI - indeks zadovoljstva zaposlenika
- eNPS - mjerenje lojalnosti zaposlenika
- angažiranost
- 9 kategorija zadovoljstva
Sve o Istraživanju zadovoljstva zaposlenika saznajte na https://zadovoljstvozaposlenika.hr/