Kroz posljednjih pet godina online igre su udvostručile bazu korisnika i generirale gotovo stotinu milijardi američkih dolara prihoda, čime su postale drugi najveći izbor prihoda za kompletnu gaming industriju.
U današnje vrijeme, cijeli ovaj segment broji 1,1 milijardi korisnika, koji biraju online igre kako bi se zabavili i povezali s drugima u zajednici. Naravno, ta brojka nastavlja rasti iz godine u godinu, piše ICT business.
Prema podacima Mejores Apuestas, globalni interes za ovaj tip igranja trebao bi već u 2023. biti zaslužan za 1,2 milijarde igrača. Prihodi bi pak trebali dosegnuti 28,5 milijardi dolara, što je gotovo pet milijardi više nego prognoziranih 23,8 milijardi dolara za ovu godinu.
Također, do 2025. bi prihodi trebali biti na 32,1 milijardu dolara, što je uistinu sjajan rezultat ukoliko se uzme u obzir da se radi samo o jednom dijelu gaming industrije. A on je zanimljiv i ako se pogledaju prosječni prihodi po korisniku...
Ne iz razloga što pokazuje rast već iz razloga što pokazuje da se prihodi od 2017. pa sve do onih očekivanih u 2025. ne mijenjaju značajnije. Jer, prije četiri godine po korisniku se zarađivalo u prosjeku 21,07 dolara, a u 2025. bi to trebalo biti na 25,03 dolara.
Ipak, u 2018. je situacija bila identična kao u 2017., u 2019. i 2020. je bila slabija s 20,61 dolarom i 20,54 dolara. Kroz 2021. se po gameru zarađivalo u prosjeku 21,6 dolara, dogodine bi trebalo to porasti na 22,47 i tako do 2025.
Za online igre pandemija koronavirusa ispala je pozitivna jer se zaustavio negativni trend te se okrenulo rastu, ponajprije jer su online igre bile više u fokusu i kod onih koji ih možda ne bi igrali i trošili na njih da nisu bili zatvoreni u domovima te primorani pronaći neki novi vid zabave, kojem se prije nisu toliko posvećivali. Nakon tog navika je ostala i nije bilo povratka.
Izvor: ict business