Portal MojPosao nagrađen je priznanjem Izvrsnost u izazovima, nagradom koju konzultantska kuća SELECTIO dodjeljuje od travnja prošle godine tvrtkama koje su pokazale brzu prilagodbu i kvalitetan odnos prema zaposlenicima u ovom periodu pandemije koronavirusa.
Od samog početka pandemije MojPosao je naglasak stavio na pravovremenu, kontinuiranu i transparentnu komunikaciju prema zaposlenicima te smo ponosni na to što je dugogodišnje ulaganje u ljude i zdravo poslovanje omogućilo da naši zaposlenici novonastale okolnosti dočekaju spremni i uspješno se s njima nose. Primarni fokus tvrtke u ovom periodu bila je briga za zdravlje zaposlenika, pa je svima kojima to priroda posla dozvoljava omogućen rad od kuće, a izvršena je i brza reorganizacija rada po povratku u urede kako bi svi zaposlenici bili izloženi najmanjem mogućem riziku.
“U najtežim trenucima stigla nam je potvrda o važnosti kontinuiranog ulaganja u ljude s ciljem stvaranja zdrave i otporne radne okoline. Osluškivanjem potreba zaposlenika, transparentnom i redovitom komunikacijom na svim razinama i dosljednim provođenjem definiranih rješenja ostvarili smo bolje rezultate na mjerenjima razine angažiranosti, predanosti poslu i timskog duha među zaposlenicima nego što je to bio slučaj prije dolaska pandemije koronavirusa. Osim što nas to saznanje čini izrazito ponosnima, ono nam istovremeno dokazuje kako smo sposobni suočiti se s mogućim dolaskom novih kriza i izazova. Iako smo ponekad 'tapkali u mraku' i donosili krive odluke, spremno smo priznavali pogreške te birali nova rješenja koja su više odgovarala našim potrebama. Zahvalni smo Grupi SELECTIO što nas je prepoznala kao tvrtku koja promiče dobre HR prakse u izazovnim razdobljima“, istaknula je Vanda Lugarov, Voditeljica ljudskih resursa i odjela za financije, računovodstvo, opće i pravne poslove.
Tijekom ovog perioda pandemije u MojPosao su interno organizirali brojna virtualna događanja i druženja i pokrenuli nekoliko programa za prepoznavanje angažmana zaposlenika, a provedeno je interno ispitivanje stavova zaposlenika kako bi se dodatno osluškivale njihove potrebe i odgovorilo na njih.
„Za vrijeme trajanja posebnih mjera koje su dobrim dijelom onemogućile ili barem ograničile dotadašnji način rada, uveli smo mnogobrojne online aktivnosti kako bismo očuvali međusobnu povezanost zaposlenika. Primjerice, organizirali smo virtualni coffee room u kojem smo se družili na 'kavama na daljinu', prepričavajući zgode i nezgode iz poslovnog, ali i privatnog dijela života. Team building je također odrađen u digitalnom okruženju, baš kao i Božićni party na kojem smo nasmijali do suza zahvaljujući stand up komičaru Vlatku Štamparu. Održali smo i nekoliko internih natjecanja, poput izbora Najbrka i Najbrade portala MojPosao - takmičenja provedenog tijekom prošlogodišnjeg Movembera. Nastavljen je projekt “MojPosao školarci“ koji uključuje kupnju opreme za školu na početku svake školske godine, a za vrijeme božićnih praznika se dio zaposlenika okušao u ulozi Djeda Božićnjaka te su odgovarali na pisma koja sadrže božićne želje djece njihovih kolega.
Unatoč tome što situacija s pandemijom koronavirusa nije svakidašnja, pa je tako sa sobom donijela izazove i prepreke s kojima se nikad prije nismo susreli, smatramo da smo od samog početka djelovali odgovorno i pravovremeno, ponajprije vodeći računa o sigurnosti i zdravlju naših zaposlenika. Kada je nastupio lockdown, u svega nekoliko dana smo uspostavili rad od kuće za sve naše zaposlenike. Jedno vrijeme smo svi radili na daljinu, a tijekom ljetnih mjeseci, kada je situacija bila znatno povoljnija, naši zaposlenici su mogli birati žele li raditi u uredu ili od kuće. Danas velik broj naših zaposlenika koristi tzv. ‘hibridni model’, odnosno kombiniraju ova dva oblika rada. Povratne informacije zaposlenika su vrlo dobre, a tome značajno doprinosi otvorena i iskrena komunikacija direktora i voditelja prema ostatku firme“, rekla je Vanda Lugarov, Voditeljica ljudskih resursa i odjela za financije, računovodstvo, opće i pravne poslove.