Sa kućnim ljubimcima i na posao
Novosti s tržišta rada

Sa kućnim ljubimcima i na posao

10. 09. 2024.

Prema istraživanju, Amerikanci troše puno svojeg novca i vremena na kućne ljubimce.

Ljubimci igraju veliku ulogu u tome kako Amerikanci donose financijske odluke — a za neke mlađe Amerikance to čak znači da bi prihvatili manju plaću za svoje četveronožne prijatelje, prema anketi financijske tvrtke Empower kako prenosi Quartz.

Empower je anketirao 1.000 vlasnika ljubimaca putem interneta i otkrio da 94% njih smatra svoje ljubimce dijelom obitelji i sukladno tome troše novac na njih.

Prosječno, ispitanici su izvijestili da su u prošloj godini potrošili 1.355 dolara na svoje ljubimce — većinom na hranu. Vlasnici pasa potrošili su 14% više novca nego vlasnici mačaka. Posebno, vlasnici zlatnih retrivera potrošili su najviše, u prosjeku 1.780 dolara.

S obzirom na sve te troškove, više od polovice svih vlasnika ljubimaca, 57%, reklo je da uzimaju svoje ljubimce u obzir pri dugoročnom financijskom planiranju.

Više od trećine američkih vlasnika ljubimaca, 35%, čak je reklo da ih njihovi ljubimci motiviraju da rade više i budu financijski odgovorniji.

Međutim, neki mlađi Amerikanci rekli su da bi bili voljni zaraditi manje novca kako bi proveli više vremena sa svojim životinjskim suputnicima.

Trideset i jedan posto vlasnika ljubimaca iz Generacije Z reklo je da bi prihvatili manju plaću za posao koji ima fleksibilno radno vrijeme, dajući im više vremena sa svojim ljubimcima. Milenijalci su se osjećali isto, s 34% njih koji su odgovorili da bi odbili posao s većom plaćom kako bi proveli više vremena sa svojim dlakavim voljenima.

Utjecaj ljubimca na preferencije posla proteže se na sve dobi.

Ukupno, 41% Amerikanaca svih dobnih skupina reklo je da bi se vratili u ured ako bi im bilo dopušteno da povedu svoje ljubimce sa sobom, a 26% je reklo da bi njihov posao iz snova uključivao pawternity dopust, omogućujući im da uzmu dane kada dobiju novog ljubimca.

Izvor: Quartz