INA Grupa zapošljava stručnjake različitih profila, interesa i pozadina u velikom broju različitih djelatnosti.
U sklopu sajma poslova u turizmu i sezoni Sezonac.hr, čija virtualna prostranstva možeš pretraživati od 24. siječnja do 2. veljače, odlučili su osnažiti svoju razgranatu maloprodajnu mrežu koja pruža idealno mjesto za odmor i okrijepu ljudi u pokretu.
Kroz kraći razgovor doznali smo na kojim radnim mjestima zapošljavaju i za kojim profilom kandidata tragaju.
Evo što smo doznali...
Idealan bi kandidat, neovisno o dosadašnjem radnom iskustvu, bio osoba koja teži ka onome što je najbolje za kompaniju uz visok stupanj odgovornosti i inicijative. Neke osobine koje želimo vidjeti kod kandidata su proaktivnost, fleksibilnost i želja za učenjem. Na naših više od 500 maloprodajnih mjesta zaposleno je više od 2700 kolegica i kolega. Stoga nam je važno da kandidati budu timski igrači koji će pitati druge za mišljenje te razmatrati i uzimati u obzir različita stajališta. U svakom slučaju pozivamo sve zainteresirane, bilo da traže sezonski posao ili na duže vrijeme, da se preko Sezonac.hr ili preko aktivnih natječaja prijave za posao na našim maloprodajnim mjestima.
Nudite brojne pogodnosti za svoje zaposlenike. Koje benefite biste istaknuli obzirom na pozicije koje oglašavate na sajmu?
Našim radnicima na maloprodajnim mjestima nudimo mogućnost ostvarivanja kvartalnih bonusa ovisno o poslovnim rezultatima i učinku radnika. Također, pokrivamo troškove putovanja na posao i s posla u visini troškova javnog prijevoza te imamo redovne dodatke za posebne uvjete rada (noćni rad, prekovremeni rad i dr.). Svake godine isplaćujemo regres, božićnicu i uskrsnicu te godišnji sistematski pregled i osiguranje od nezgode. Uz to, tu su i razne prigodne nagrade za radnike, a radnicima i njihovim obiteljima osiguravamo novčane potpore za različite životne situacije u kojima im je potrebna pomoć. Roditeljima (i skrbnicima) poklanjamo dar za rođenje djeteta, osiguravamo slobodan dan za polazak djeteta u vrtić/školu, a imamo i prigodne darove za djecu za božićne blagdane. Svi radnici imaju barem 20 dana godišnjeg odmora, a ovisno o stažu, vrsti posla, broju djece i drugim uvjetima broj dana raste. Vodimo računa o cjelokupnoj dobrobiti svih naših zaposlenika, o čemu govori i Certifikat Poslodavac Partner koji kompanija ponosno posjeduje od 2011. godine, a u 2022. godini INA je ponovno ušla i u Top 20 Poslodavaca Prvog izbora. Također, prema novom Kolektivnom ugovoru, od 1. siječnja 2023., neto primanja radnika INA Maloprodajnih servisa povećala su se za 16 posto.
Što kandidati mogu očekivati nakon izvršenja prijave na vaše pozicije? Kako provodite selekcijski proces?
Svi kandidati koji se prijave na naše natječaje ili predaju otvorenu molbu na našem Portalu za zapošljavanje ulaze u selekcijski proces. Prijave se razmatraju s obzirom na otvorena radna mjesta te naši kolege kontaktiraju kandidate koji odgovaraju osnovnim uvjetima natječaja. S kandidatima provodimo razgovore koji mogu biti uživo ili virtualni, a termine intervjua nastojimo prilagoditi obavezama kandidata. Ističemo kako je intervju jednako važan za sve sudionike. Također, za nas je to prilika da predstavimo našu kompaniju i radno mjesto, kao i našu korporativnu kulturu te saznamo više o kandidatima, njihovim interesima, radnom iskustvu, obrazovanju i očekivanjima.
Možete li istaknuti neke značajke onboarding iskustva i razvoja zaposlenika?
Stalno nam je do toga da se kolegice i kolege koji dolaze u naš tim, osim svojim znanjem i vještinama, uklope u našu organizaciju i svojim sustavom vrijednosti te načinom razmišljanja kako bismo se zajedno nastavili razvijati i rasti. Kod novih kolega smo uočili da sve brže postaju samostalni u radu i preuzimaju odgovornost nad ključnim projektima u našoj kompaniji – ne samo zbog svoje angažiranosti, već i zbog zavidne razine vodstva i mentorstva od strane starijih kolega. Kako bismo podržali njihova nastojanja sustavno pristupamo razmjeni znanja, pružamo podršku internih trenera te moderne metode učenja i prijenosa znanja. Inovativna platforma za digitalno učenje eSMILE dio je onboarding iskustva koje omogućava kolegama da na zabavan način usvajaju informacije, igraju igre, osvajaju nagrade te razvijaju sebe i tim. To je dodatan kanal komunikacije koji je dostupan svima 24/7 te omogućava brzo, efikasno i zabavno obnavljanje i razmjenu postojećih, ali i stjecanje novih znanja i vještina potrebnih za obavljanje svakodnevnih aktivnosti i odlične usluge našim kupcima.
Biste li voljeli nešto posebno istaknuti za kraj intervjua? Nešto što biste htjeli da ostane zapamćeno kod kandidata?
Bez obzira na to je li osoba na početku karijere ili je već iskusni stručnjak – u Ini svi mogu pronaći stabilnost, zajednicu i karijeru. Pozivamo sve zainteresirane da se jave na naše natječaje i otkriju zašto smo prvi izbor kupaca u pokretu te nastave zajedno s nama pružati vrhunsku uslugu zbog koje naši gosti rado posjećuju i zadovoljni odlaze s naših maloprodajnih mjesta.
Borko Buturac, direktor INA Maloprodajnih servisa