Znate li koje su tri vještine ključne za uspjeh? Naš belgijski keynote speaker ima odgovor
Aktualno

Znate li koje su tri vještine ključne za uspjeh? Naš belgijski keynote speaker ima odgovor

Koliko je energija važna u poslovnom svijetu na 11. HR Days konferenciji objasnio nam je energični, zabavni i ekscentrični belgijski keynote speaker Marnick Vandebroek u sklopu svog predavanja “How to Stand out in the Board Room and Get Buy-in First Time”

Energija nas pokreće. Ona se nalazi u svima nama. Možemo slobodno reći kako bi bez energije, u bilo kojem obliku, svijet stao.

Koliko je energija važna u poslovnom svijetu na 11. HR Days konferenciji objasnio nam je energični, zabavni i pomalo ekscentrični belgijski keynote speaker Marnick Vandebroek u sklopu svog predavanja “How to Stand out in the Board Room and Get Buy-in First Time”.

“Kakvu energiju ponudite, takvu ćeš energiju i primiti od publike.” - ponavljao je Marnick u nekoliko navrata.

Prema njegovim riječima, svaka individua je zadužena i zaslužna za atmosferu (energiju) koju stvara oko sebe. Slikovito prikazano, ako se mi osobno nalazimo u nekom tužnom ili negativnom periodu života i svoju tugu preslikamo na van, onda ćemo i od ljudi u našoj neposrednoj blizini dobiti istu takvu energiju - tužnu u nesretnu. Ovo je pravilo koje se, po njemu, može primjeniti u poslovnom, ali i privatnom životu.

“Energija nas sve spaja, ona je oko nas. Svi mi imamo svoju posebnu energiju koju sa svakom komunikacijom i  interakcijom prenosimo na druge”, naglasio je Marnick.

Ako svi imamo svoju vlastitu energiju, kako to da neke osobe pamtimo za cijeli život i drugima satima prepričavamo svoje dojmove? Što je to što nas razlikuje?

“Energija, nastup i storytelling” - kazao je Marnick. 

I dok će nekima, na prvi pogled ove vještine, zvučati otrcano i prožvakano, one razlikuju pobjednika od gubitnika. 

Zamislite samo scenariji u kojem bi kao voditelj HR odjela upravi kompanije svoje ideje predstavili na zabavan način, kroz priču uz puno gestikulacija i mimika poput pravog igrokaza. Vjerujemo kako bi svaka vaša ideja ostavila “traga” na njima, kako bi o njoj razmišljali danima i na kraju rekli da ste biti u pravu. 

Upravo je to “iskakanje iz mnoštva” poruka koju nam je Marnick želio prenijeti kroz svoje predavanje.

“Započnite graditi sadržaj, započnite graditi priču. Svoj cilj i svoju temu pretvorite u priču, a nemojte se vrtiti samo oko brojki“, zaključio je Marnick Vandebroek. 

Vidimo se i iduće godine na 12. HR Days konferenciji na istom mjestu, ali u novom terminu. Vidimo se u proljeće, 8. i 9. svibnja!