Najbitniji faktor internog brendinga jest komunikacija od zaposlenika do marketinga. Ta vrsta komunikacije omogućuje da zaposlenici znaju dobre i kvalitetne informacije. Zaposlenici se ciljano obavještavaju o informacijama vezanima uz kompaniju, koje onda mogu iskoristiti u razgovoru i suradnji s klijentima.
Prvi korak u upoznavanju zaposlenika s ciljem komunikacije jest definiranje ciljeva. Evo nekoliko pitanja na koja se treba dati odgovor za definiranje strategija, a napomenuta su u studiji CMA brendinga, prenosi profitiraj.hr.
Što zaposlenik mora znati o tvrtki?
U što zaposlenici trebaju vjerovati?
Što zaposlenici trebaju učiniti?
Analizirajte točke na kojima zaposlenici kontaktiraju s klijentima.
Pronađite način na koji ćete zaposlenicima prikazati rezultate.
Analizirajte i utvrdite pet glavnih vrijednosti brenda.
Upoznajte zaposlenike s novim reklamama i novim ustrojem u slučaju drastičnih promjena. Prvo zaposlenike upoznajte s novim proizvodom i recite im što javnost misli o njemu.
Zadovoljni zaposlenici daju više
Istina je početak marketinga koji kreće iz sustava prema van. Važno je znati vjeruju li zaposlenici u vaš proizvod ili uslugu koju nudite, jesu li potpuno uz vas, žive li (za) vaš brend.
Također, važno je zaposlenike upoznati s novim strategijama i inicijativama koje se događaju u tvrtki. Ako zaposlenici ne mogu ili ne žele poduprijeti plan, učinak može biti neugodan i negativan.
Ako mislite da zaposlenici ne mogu djelovati u pozitivnom smjeru dobivenim informacijama prema klijetima, u krivu ste. Uzmite u obzir na su zaposlenici u stalnom kontaktu s korisnicima, s njima razgovaraju, susreću se i pružaju im potporu nakon prodaje.
Iskoristite zaposlenike kao fokus grupu preko koje možete dobivati bitne informacije jer tko zna bolje vaše klijente od zaposlenika? Imat ćete tako pristup informacijama i mišljenjima koje inače ne bi doznali. Ali ne zaboravite, ruka ruku mije.
Izvor: profitiraj.hr