Riječ je o tvrtki Böttcher AG, a šef Udo Böttcher u studenom je rekao kako će njegova ponuda vrijediti do kraja siječnja. Na takvu ga je odluku nagnala slaba procijepljenost zaposlenika. Naime, svaki deseti radnik bio je zaražen, a procijepljenost oko 60 posto, piše portal Fenix magazin koji je provjerio je li njegov novčani poticaj imao učinka.
“Ponudu je iskoristilo više od 500 zaposlenika. Tvrtku je to koštalo oko 2,5 milijuna eura”, otkrio je šef tvrtke u kojoj je sada cijepljeno 90 posto ljudi, prenosi N1.
Član uprave Danilo Frasiak ustvrdio je kako se takav potez isplatio.
“Dok smo u studenom imali i do deset infekcija dnevno, u posljednjih šest tjedana registrirana je samo jedna infekcija”, rekao je Frasiak dodajući kako je ponosan na zaposlenike.
“Naši su zaposlenici zaštićeni od posljedica korona infekcije, a to je jako dobro za nas kao tvrtku jer možemo raditi svoj posao s odličnim timom”, napomenuo je Frasiak.
Kad je riječ o radnicima u Hrvatskoj, istraživanje koje je prošle godine proveo MojPosao je pokazalo kako ponuđene novčane nagrade većinom nemaju previše utjecaja na povećanje naše spremnosti na cijepljenje.
Izvor: N1