Riječ koja se u zadnje vrijeme često pojavljuje u razgovoru s klijentima MojPosao portala je upravo Employer Branding. Koliko prijava je postigao oglas, jesu li odgovarajuće kvalitete, kako mogu bolje privući kandidate… neka su pitanja koja čine svakodnevni razgovor naših konzultanata za regrutiranje.
U proteklih nekoliko godina, svjesni izazova na tržištu rada, počeli smo dublje razgovarati s klijentima na tu temu. Otvorena obostrana komunikacija preduvjet je uspješne suradnje i pronalaska odgovarajućeg rješenja, a ovo su neke od zanimljivosti koje smo do sada zamijetili, a mogu učiniti razliku u postizanju imidža poželjnog poslodavca.
Ono što je vama prirodno, novom zaposleniku je možda velika novost!
„Da, imamo program edukacije i održava se unutar radnog vremena. Mislimo, nije to ništa posebno, nismo jedini s takvim pristupom…zar je to vrijedno isticanja?“ - odgovor koji često čujemo od naših klijenata kada ih uputimo da nešto dodatno istaknu po pitanju benefita za zaposlenike.
Ovdje se radi o posve prirodnom 'uzimaju zdravo za gotovo', na dobre stvari se lagano naviknuti te ih s vremenom ne percipiramo u istoj mjeri kao u trenutku kada su tek uvedene. No, trenutno neki posloprimac koji gleda vaš oglas nije imao priliku raditi u tako poticajnom okruženju i njemu će to biti velika novost. I nadasve pozitivna novost. Danas kada vlada velika potražnja za radnom snagom, isticanje benefita je must-have. Prema Glassdoru u top 5 informacija koji tražitelji posla žele pročitati, uz opis posla, su upravo beneficije radnog mjesta.
Iz tog razloga naši konzultanti, učeni dugogodišnjim iskustvom i praćenjem trendova, savjetuju što je za pojedinu radnu poziciju atraktivna beneficija te time možete obogatiti svoj oglas za posao.
„Naša Uprava ne voli hvalisanje“
Ljepota ovog posla je što zaista imamo priliku bolje upoznati poslodavce. U tom upoznavanju često čujemo informacije vrijedne divljenja. Bilo da je riječ o internim HR praksama, poslovnim poduhvatima, posebnom proizvodu ili jedinstvenim članovima tima te tvrtke. S druge strane, često čujemo i opasku da to do sada nisu navodili jer smatraju isto “hvalisanjem“. Naš odgovor je da potkrijepljeno hvalisanje je pozitivno. Navođenje, sada već to možemo nazvati i floskulama, uvjeta poput 'ugodna radna atmosfera' i 'mogućnost napredovanja', bez pružanja konkretnih informacija koje potvrđuju te uvjete, smatramo nepoželjnim.
S druge strane, upoznavanje tržišta i samih posloprimaca da imaju fleksibilnost u radnom vremenu, podršku nadređenih u održavanju ravnoteže privatnog i poslovnog života, mogućnost stjecanja znanja i vještina radom u određenim alatima, na projektima ili u interancionalom timu, pokazuje vrijednost tvrtke. Nekada te iste tvrtke nisu u mogućnosti osigurati povećanje plaća, no daju cijeli niz dodatnih pogodnosti koje ih čine atraktivnim poslodavcem. Ukoliko već niste istražite zašto su vam postojeći zaposlenici lojalni i zadovoljni, a u tome vam svakako može pomoći MojPosao Istraživanje zadovoljstva zaposlenika kojim ćete detektirati ključne točke.
Kako to ne bi ostalo unutar vaša 4 zida objavite autentičan sadržaj na MojPosao portalu u obliku članka. Pokažite široj javnosti kako je zaista raditi u vašoj tvrtki i koji kandidati su odličan fit za vaš tim. Prema mnogim istraživanjima, upravo milenilajci prvo traže da potencijalni poslodavac njeguje istu kulturu kao oni sami, a potom karijerni potencijal. Kako bi znali jeste li savršeni spoj, na vama je da im pružite što više informacija, a je odluka na njima.
“People to people“ komunikacija
Ulazite u novo društvo, nikoga ne poznajte. Prvo vam pada pogled na osobu koja je slična vama, s kojom se možete poistovjetiti, te prvo njoj pristupate. Isto pravilo vrijedi i za odabir (novog) poslodavca. Upravo iz navedene činjenice često savjetujemo klijentima kreiranje sadržaja u smjeru intervjua sa njihovim zaposlenicima različitog profila. Pasivni kandidatima potrebna je dodatna motivacija za prijavu na oglas, često se ta motivacija krije u vašem zaposleniku. Dobro je poznato da na poslu provodimo više vremena nego sa svojim obiteljima i prijateljima, zato je korisno tražiteljima posla približiti potencijalne kolege.
Ne ustručavajte se izložiti svoje ljude, osigurajte im slobodu u izražavanju i pustite da vas iznenade. A nama možete prepustiti odabir najboljeg načina kako bi priče vaših zaposlenika imale najbolji odjek. Zaključno, uvijek naglašavamo 3 ključa uspješne komunikacije prema potencijalnim zaposlenicima - autentičnost, transparentnost i ljudskost.