Možda radite ono što volite, ali jednostavno vam ne ide? Bez obzira koliko ste oko nečeg strastveni, nije moguće baš sve i za svakog pretvoriti snove u stvarnost. Bez obzira koliko su dobre vaše namjere, ako kupci ne reagiraju na to što prodajete – mijenjajte to što radite, poručuje Barbara Slade Jagodić, vlasnica tvrtke za SEO i content marketing Slade!
Škola ili fakultet vas ne definiraju
Dosta ljudi ne radi posao za koji su se školovali. Ja prva. Profesorica sam engleskog i talijanskog, tako stoji na onom skupom papiru. Međutim, tijekom školovanja počela sam raditi kao web novinarka, da bih mijenjala redakcije, došla do pozicije glavne urednice i otkrila – društvene mreže!
Upravo sam preko društvenih mreža uletjela u svijet digitalnog marketinga. Iz novinarskog prebacila sam se u korporativni svijet radeći na online komunikaciji. Osim društvenih mreža, bavila i web projektima. Pa sam otkrila content marketing. Pa SEO optimizaciju web stranica i sadržaja. Pa sad imam svoj biznis, držim edukacije, hodam po konferencijama i uživam u poslu.
Svim što se bavim nije bilo kad sam studirala.
Poduzetnici i investitori uvijek su u potrazi za branšama i kategorijama proizvoda koji rastu. A vi ste možda zapeli u nekoj „starinskoj“ branši. Tržište se uvelike mijenja i postoji mnogo novih mogućnosti.
Ako promijenite branšu u kojoj radite, mogućnosti za razvoj su nebrojene. Kao što su mene društvene mreže odvele do optimizacija web stranica i edukacija, tako i da vas promjena branše može dovesti do posla koji je krojen baš po vašoj mjeri.
Na ekonomiji ste? Možda posao u HEP-u nije za vas, možda će vam neki startup pružili više mogućnosti da se razvijate.
Studirate jezike? Ne morate raditi u školi ili biti prevoditelj, sasvim dobro se možete snaći kao content writer.
Završili ste psihologiju? Potraga za analitičarima je ogromna, ne morate predavati gimnazijalcima ili raditi u ljudskim resursima.
Fokusirajte se na branšu koja je u trendu.
Odaberite tvrtku u kojoj biste željeli raditi.
Ne nudi li ta tvrtka neki posao koji odgovara vašim vještinama, nađite bilo kakav posao unutar branše u kojem se možete vidjeti i penjite se karijerno od tamo.
Ponude li vam posao za koji niste sposobni, poslušajte savjet bivše glavne operativne direktorice Facebooka Sheryl Sandberg:
„Ako vam ponude mjesto u raketi, ne pitajte koje je to mjesto. Samo se ukrcajte.“
Učite. Stalno učite i testirajte.
Uvijek pokušavajte raditi nešto novo, nešto što tek nastaje. Zašto? Jer u mnogim popularnim branšama nastaje gužva u određenom krugu. Bježite od toga što svi rade, nađite nišu u branši koju ste odabrali.
Niše najbolje idu! Specijalizirajte se u nečem i u tome postanite TOP.
Iskoristite momentum koji vam daju nove tehnologije i ukrcajte se na taj vlak ako možete.