Brojne su studije pokazale da uspješni lideri trebaju imati razvijenu emocionalnu inteligenciju, odnosno biti sposobni prepoznati i pratiti svoje emocije i emocije drugih ljudi.
Emocionalno inteligentnim ljudima zajedničko je da stalno rade na usvajanju važnih navika koje im olakšavaju suočavanje s problemima te omogućuju da u životu dobiju ono što žele, a neke od njih izdvojio je magazin Inc, a prenosi privredni.hr.
Traže podršku i pružaju je drugima
Emocionalno inteligentni ljudi traže podršku, ali nastoje podržati i druge. Ako želite učinkovito surađivati s ljudima, razmislite podržavaju li ih vaše riječi i djela.
Ne pretpostavljaju
Često stvaramo pretpostavke. One se obično podudaraju sa stvarima u koje vjerujemo ili se nadamo da su istinite - ili čak s onima za koje se bojimo da će biti istinite. To je prirodna, emocionalna reakcija, ali ona nas sprječava da stvari vidimo onakvima kakve zaista jesu i da od života dobijemo ono što želimo jer smo "naoružani" iskrivljenim činjenicama. Emocionalno inteligentni ljudi ne pretpostavljaju, već logično razmišljaju.
Fokusiraju se na druge samo kad je nužno
Razmislite o tome kako se osjećate kada se druga osoba intenzivno fokusira na vas. Pod pretpostavkom da ste privukli njenu pažnju, to vam poručuje da ste joj važni vi ili ono što radite. No, ako nije riječ o romansi ili ako nema povoda za to, sigurno vam se to neće sviđati. Emocionalno inteligentni ljudi razumiju da fokus na druge ima smisla samo kad za to dođe pravi trenutak.
Vole biti sami
Emocionalno inteligentni ljudi vole mir i tišinu jer je to vrijeme idealno za rješavanje problema. Kad se prepustimo tišini, mogu nam se otvoriti vidici i na lagani način iskrsnuti rješenje za kojim tragamo.
Svjesni su svojih nedostataka
Emocionalno inteligentni ljudi svjesni su da svatko ima svojih nedostataka, da je svatko u nekim stvarima dobar, a u nekima nije. Oni prihvaćaju svoje prednosti, ali priznaju i svoje nedostatke. Zato se i usude tražiti pomoć kada zatreba jer znaju da su im tada veći izgledi za uspjeh.