Povezanost poslodavca i zaposlenika smatra se važnim aspektom i za potrošače.
Naime, tretman koji poslodavci pružaju svojim zaposlenicima može značajno podići, ali i srozati status određenog brenda.
Potvrđuju to brojna istraživanja, odnosno statistički podaci, a prema Forbesu i LinkedInu ovo je 7 ključnih razloga zbog kojih je nužno voditi računa o Employer brandingu:
- Čak polovica troškova zapošljavanja i obuke se smanjuje ako tvrtka ima odličnu reputaciju
- 55% tražitelja posla odustaje od prijave nakon što su naišli na negativne recenzije o tom poslodavcu
- Tvrtke s lošom reputacijom u prosjeku imaju 10% više plaće kako bi nadoknadile employer branding
- Visokih 92% zaposlenika radije bi radilo u tvrtki s boljom reputacijom i napustilo svoj trenutni posao
- Tri najčešće platforme za širenje glasa o dobrom imidžu poslodavca su web stranice (69%), profesionalne mreže i portali (61%) te društvene mreže (47%)
- 59% vodećih recruitera radi na sve značajnijem ulaganju u employer branding i vidi ga kao temeljem opće HR strategije tvrtke
- Nakon što su čuli o lošem tretmanu zaposlenika, čak 64% potrošača prestalo je kupovati usluge ili proizvode od te tvrtke
Ovi podaci mogu vam poslužiti da osvijestite važnost Employer Brandinga i krenete sa aktivnostima uz koje ćete izbjeći navedene situacije.
Ako ne znate kako započeti ili želite nadogradnju svoje trenutne strategije i proširenje Employer Branding kampanja, slobodno nam se javite na oglasavanje@moj-posao.net kako bismo zajedno pronašli najbolje rješenje za vašu tvrtku.