Većina pripadnika generacije Z izjavila je da nema pojma o čemu razgovarati sa svojim kolegama, otkriva Harrisova anketa koju je sastavio Fortune. Anketa od 1000 radnika svih dobi otkrila je da je 65% Generacije Z ostalo bez riječi u blizini svojih kolega, dok je samo četvrtina njihovih starijih kolega prijavila istu socijalnu anksioznost, piše New York Post, a prenosi Večernji list.
Jedan od razloga dispariteta u diskursu mogao bi biti to što generaciji Z i njihovim kolegama boomerima nedostaju zajedničke točke, poput kućnih ljubimaca i djece ili posjedovanja automobila i doma. Također, 75% pripadnika generacije Z reklo je da bi možda bili skloniji razgovarati sa starijim kolegama ako oni prvi započnu razgovor.
Nažalost, njihov nedostatak društvenih vještina mogao bi ih koštati posla, promaknuća ili povišice - jer je anketa također pokazala da većina ljudi vjeruje da će oni koji se trude povezati sa starijim zaposlenicima i višim menadžmentom vjerojatnije napredovati .
Stručnjaci su ranije sugerirali da je izolacija zbog pandemije možda spriječila društveni razvoj mladih odraslih osoba i njihovo samopouzdanje u obavljanju osnovnih zadataka, kao što je govor na sastancima. Studija iz prosinca 2023. koju je provela grupa Intelligent otkrila je da 39% menadžera za zapošljavanje daje prednost starijim kandidatima zbog problema generacije Z s pronalaženjem profesionalnih znakova.
David Meads, izvršni direktor tvrtke Cisco, to može potvrditi. Meads je nedavno rekao za Fortune da od mlađih zaposlenika zahtijeva da dolaze u ured tri dana u tjednu, iako to ne zahtijeva od starijih kolega. 'To nije zato što želimo loše našim zaposlenicima. U velikoj većini slučajeva ljudi to ionako žele jer prepoznaju profesionalno iskustvo, učenje i društveni aspekt toga', tvrdi.
Izvor: večernji list