Employer brending ima dvije svrhe - privlačenje novih i zadržavanje najboljih zaposlenika. Kako bismo to ostvarili moramo pratiti percepciju javnosti o našoj tvrtki kao poslodavcu te zadovoljstvo postojećih zaposlenika. Ali, sama istraživanja i podaci koje dobijemo nisu magični štapić – tek tada kreće posao.
Akcijski planovi za poboljšanje employer brendinga rade se na temelju podataka. Možete kupiti ping-pong stol, uvesti pivu petkom, teambuilding svaku prvu subotu u mjesecu. Ali je li to ono što zaposlenici, ali i potencijalni kandidati stvarno žele? Podaci su početak svega.
Prikupljanja podataka o tome što misli javnost i mjerenje zadovoljstva zaposlenika su dva paralelna i jednako važna koraka. U biti to su dvije strane jedne medalje.
A kako biste prikupili podatke dostupni su vam alati poput Employer Brand awareness istraživanja za mjerenje percepcije javnosti te Pulser- alata za istraživanje zadovoljstva zaposlenika.
Međutim, podaci koje dobijete nisu magični štapići! Oni ne daju rješenje – oni vam daju podlogu da razmišljate u smjeru rješenja i da akcijski planovi budu usmjereni i relevantni.
Akcijski planovi su detaljni planovi koji se koriste za organiziranje i provođenje specifičnih zadataka ili projekata. Cilj im je osigurati da se aktivnosti provedu učinkovito i u skladu s postavljenim ciljevima.
Dobar akcijski plan mora sadržavati:
- Konkretan izazov koji imamo
- Akciju kako ćemo to pokušati promijeniti
- Timeline ili rok do kada moramo uspostaviti novi proces
- KPI, odnosno definiranje načina na koji ćemo to pratiti ili OKR željenu finalnu promjenu (mjerljivu)
- Odgovornu osobu – osoba koja je zadužena da se akcija provodi i prati njeno poboljšanje
Prečesto se u praksi dogodi da postavimo akcijske planove i onda nas drugi zadaci odvuku i do iduće godine se niti ne sjetimo što smo postavili, a kamoli nešto napravili po tom pitanju. Zato je važno da akcijski plan bude napravljen što jednostavnije i ne preopširno.