Otpusti karijerne 'kočnice' i upusti se u vožnju Vespom kroz sve nadolazeće aRoma avanture!
Novosti s tržišta rada

Otpusti karijerne 'kočnice' i upusti se u vožnju Vespom kroz sve nadolazeće aRoma avanture!

Temelj poslovanja tvrtke Aroma Global su nasmijani zaposlenici, moderne i divno uređene gelaterije, visoka razina standarda popraćena slatkim zadovoljstvom, širokom paletom okusa i zanimljivih must try kombinacijama. Posjeti njihov štand na Sezoncu do 2. veljače!

Aroma Global 3 je relativno nova i mlada tvrtka na našem tržištu, čije postojanje, kako s ponosom ističu, seže do ’davne’ 2022. godine. No, usprkos mladosti, kompanija domaće tržište osvaja krupnim koracima! 

Trenutno aROMU krasi 13 vlastitih gelaterija diljem Istre, Dalmacije i Kvarnera, kao i u samom glavnom gradu, te nekolicinu franšizera i veleprodajnih partnera. Tijekom narednih nekoliko godina planiraju proširenje na više od 100 lokacija diljem Hrvatske, kao i diljem zemalja EU od kojih je prvi korak otvaranje vlastite proizvodnje u Ogulinu 2023. godine. Kako bi ostvarili sve postavljene ciljeve, potrebna im je podrška, odnosno kvalitetni, pouzdani i motivirani zaposlenici. Prepoznaješ se u tom opisu? Odlično!

Do 2. veljače posjeti njihov štand na ovogodišnjem Sezoncu, najvećem online sajmu poslova u turizmu i sezonu, i postani dio njihovog tima.

U kraćem razgovoru s predstavnicima tvrtke doznali smo na kojim pozicijama zapošljavaju, kakve uvjete nude te zašto je aROMA gelato sinonim za potpuno prirodni gelato artigianale i vodeći brend na području Hrvatske, regije, a uskoro i šire. 

Temelj našeg poslovanja su svakako naši nasmijani zaposlenici, moderne i prekrasno uređene gelaterije, visoka razina standarda popraćena slatkim zadovoljstvom, te široka paleta okusa i zanimljivih must try kombinacija. S obzirom na djelatnost kojom se bavimo, te na izazove koje povlači s sobom samo ugostiteljstvo, trudimo se biti poslodavac ne samo na bijeloj listi, već na top listi poslodavaca s kojima bi se širok spektar ljudi rado povezao. Ljudi različitih dobnih skupina, obrazovanja, iskustva, no s istom željom za napretkom i izgradnjom La Dolce Vite zajedno s nama. Zadovoljni smo našim trenutnim djelatnicima te znamo iz povjerljivih izvora da su i oni zadovoljni nama. Zato, ove 2023. godine ne startamo od početka, već imamo postojeće sezonske djelatnike s kojima smo imali priliku kao i sreću ostvariti dugogodišnju suradnju koja će ovim tempom zasigurno potrajati.

Kako vam teku pripreme za novu sezonu? Kakve su vam potrebe po pitanju kadra? Planirate li zapošljavanje stranih radnika? 

Pripreme za novu sezonu krenule su nastavno na zatvaranje sezone 2022. Nismo puno odmarali. S obzirom na rapidno širenje tvrtke u smislu otvaranja novih poslovnica, novih lokacija, novi proizvodni pogon, svakako imamo potrebu za jos većim kadrom u 2023. godini. Nastavno na naših već otvorenih 13 poslovnica, planiramo otvorenje jos njih 30-ak te se pripremamo za ukupan broj od njih čak 50. Sukladno tome imamo veliku potrebu i zahtjeve za djelatnicima kako u samim gelaterijama, tako i na pozicijama podrške. Svakako smo se okrenuli i zapošljavanju stranih radnika u našoj regiji i šire. Na tome nam je svakako veliki fokus. Takoder bismo htjeli istaknuti i otvaranje naše vlastite proizvodnje u Ogulinu, gdje planiramo zaposliti preko 30 djelatnika u raznim odjelima. U tom smo pogledu imali sreće jer smo interesantne i hvalevrijedne kandidate pronašli upravo u samom Ogulinu i bližoj okolici. Trudimo se svakako zadržati našu radnu snagu određenim beneficijama, poticajima, te mogućnosti kreiranja i sudjelovanja u nečem novom od samog početka.

Kojim sve aktivnostima brinete o zadovoljstvu svojih zaposlenika i osiguravate lojalnost? Postoje li neki benefiti, odnosno pogodnosti koje nudite zaposlenicima, a po kojoj ste posebni u sektoru turizma?

S obzirom na to da smo nova tvrtka trudimo se u svim mogućim pogledima biti na vrhu liste što se tiče zadovoljstva naših trenutnih, a i onih budućih zaposlenika. Uvijek rado sudjelujemo na raznim sajmovima i događanjima koji se tiču samog pronalaska prikladnih kandidata s kojima uvijek volimo razgovarati uživo, te se pobliže upoznati već pri prvom susretu. Zato rado odlazimo u glavne gradove Lijepe naše u pronalasku djelića koji nedostaju našem aROMA timu. Naš HR tim jedan je od najbitnijih odjela naše tvrtke, što i mora biti. Osim same administracije, recruitmenta i onboardinga vodeći dio HR je svakako naš edukator koji zajedno s nama kreira module i akcijske planove s kojima želimo dovesti međuljudske odnose na zavidnu razinu. Upravljanje samim ljudskim resursima izuzetno je bitno u maloprodaji jer su upravo ti djelatnici jedni od ključnih resursa naše tvrtke za postizanje konkurentske prednosti. Zadatak našeg menadžmenta je svakako najviše usmjeren k unapređenju zadovoljstva zaposlenih koji će, kroz povećanu lojalnost aROMI, utjecati na zadovoljstvo potrošača i naših krajnjih kupaca. U našoj maloprodaji, prodajno osoblje ima ključnu ulogu ne samo u pružanju usluga/proizvoda potrošačima već i u stvaranju njihovog iskustva i slike aROME. Smatramo da će djelatnik koji je izrazito zadovoljan poslom kojeg obavlja, stvoriti pozitivno okruženje i ugodnu atmosferu, te će samim time direktno pozitivno utjecati na zadovoljstvo krajnjih kupaca. Trudili smo se u 2022., kao što ćemo se i truditi u 2023. da povežemo zadovoljstvo svih naših djelatnika s uspješnim poslovanjem cijele tvrtke. Što se tiče samih beneficija, najviše smo okrenuti na mogućnosti napredovanja, te poticanja djelatnika na neki oblik dodatnog obrazovanja, radionica i seminara u onom aspektu u kojemu se osjećaju najviše ugodno, sposobno, traženo i željeno.

Svakako istražite naš štand na SEZONAC.hr na kojemu možete vidjeti stvarna iskustva naših djelatnika koji su zajedno s nama podigli i preživjeli 2022. sezonu uz dobru organizaciju, komunikaciju, timski rad i zajedništvo.

Što biste preporučili potencijalnim kandidatima, na koji način da se pripreme za Sezonac.hr? O čemu da vode računa?

Svakako bismo htjeli poručiti kako među ”morem” oglasa, pogotovo onih za sezonske poslove, nikako nemojte propustite aROMA oglase za razne pozicije, kako sezonske, tako i one dugoročne. S obzirom na to da smo relativno novi brand, svjesni smo činjenice da se ne možemo usporediti s velikim tvrtkama, trgovačkim lancima i ugositeljskim objektima koji su već zauzeli svoju poziciju i osigurali status najboljeg poslodavca, no to ne znači da ne možemo i nećemo konkurirati. Navedeno ne smatramo nikakvim nedostatkom. Mislimo da je aROMA čar upravo u tome, biti mali, ali veliki svojim opsegom, doseg i sadržajem.

Poruka za kraj/želite li nešto dodati?

Pozivamo Vas da nam se pridružite u širenju naše priče, kreiranju novih ideja, te se zajedno s nama upustite u vožnju Vespom kroz sve nadolazeće aROMA avanture!