Meni vam je super. Okružena sam dobrim i dragim ljudima, a uz to svaki dan uživam u predivnom pogledu na more - tako nam je, na jednostavan i simpatičan način Doriana Stanković opisala svoj dan.
I dok bi na prvu, svi pomislili kako smo s ovom simpatičnom damom razgovarali o općenitim životnim temama, njen opis odnosio se na njeno radno mjesto.
Da, dobro ste pročitali, radno mjesto!
No, ona ne radi na nekoj jedrilici, niti u finom restoranu ili baru na samoj obali, već kao voditeljica Links poslovnice u Rijeci.
Ovaj vodeći maloprodajni lanac računalne opreme, na tržištu je prisutan još od 2001. godine kada je startao kao mala firma sa svega četiri zaposlena. Danas broje više od 170 zaposlenika u 15 specijaliziranih trgovina u 12 gradova diljem Hrvatske, a svoj tim šire i dalje. Ovog puta, nova destinacija im je Poreč u kojem su trenutno u potrazi za novim Prodavačem IT opreme, a ako niste od tamo i ne razmišljate o preseljenju imamo odlične vijesti jer je aktivan natječaj za istu poziciju u još nekim gradovima, više saznajte putem oglasa za poziciju Prodavač IT opreme.
A kako izgleda jedan radni dan u ovom sustavu, koje su vještine traže, kako izgleda njihov onboarding proces te što Link nudi svojim zaposlenicima, otkrile su nam Doriana i njena kolegica Anamarija Jerčić, voditeljici Links poslovnice u Splitu.
Doriana je u Links došla prije šest godina, a svoju karijeru započela je kao prodavačica.
“Kako bi rekli, brzo sam se udomaćila i nije mi trebalo puno vremena da pohvatam sve konce. Naravno u cijelom tom procesu puno su mi pomogle i kolege s kojima sam radila, a već nakon dvije i pol godine postala sam voditeljica poslovnice" - kazala je.
Na isti način u drugu “morsku” poslovnicu došla je i Anamarija koja dodaje kako, bez obzira na uvriježeno mišljenje, za početak karijere u Linksu nije potrebno poznavanje informatičke opreme.
“Iako poznavanje informatičke i audiovizualne opreme može biti prednost prilikom zapošljavanja, to nije uvjet za rad u Linksu. Mislim da je najvažnija predanost radu te želja za učenjem. Na radnom mjestu svakodnevno imamo različite edukacije uz pomoć kojih svatko može naučiti sve što mu je potrebno. Uz to prilikom zapošljavanja svi novi zaposlenici prolaze onboarding proces putem kojeg se upoznaju sa svim radnim procesima” - pojašnjava Anamarija.
Kada nisu na internim i eksternim edukacijama, radni dan Doriane i Anamarije započinje pripremom i pregledom same poslovnice, koordinacijom s kolegama i popisom radnih zadataka, nakon čega slijedi narudžba proizvoda te nezaobilazni rad s ljudima i pomoć pri odabiru proizvoda. Rade u dvije smjene, što im, dodaju djevojke, omogućuje da imaju slobodan svaki drugi vikend.
Napredovati može svatko
Međusobna suradnja, pomaganje, kolegijalnost - riječi su s kojima su u nekoliko navrata naše sugovornice opisale svoju radnu okolinu.
“Mi smo kao mala obitelj. Ponekad sam više s kolegama nego sa svojim ukućanima”, dodala je Doriana kroz šalu.
Prijateljska i dobro raspoložena atmosfera, nešto je što ova kompanija njeguje već od samih početaka. Svaki novi djelatnik prve dane provodi u, kako nam objašnjavaju, “doživljaju tehnologije”. To je zapravo prilika da se na licu mjesta i iz prve ruke upozna sa svim proizvodima i tehnologijama koje nude.
“Na doživljaj i iskustvo novih tehnologija se naslanja i znanje koje im neiscrpno pružaju svi djelatnici te mentor, a kako bi sam proces onboardinga prošao brže i zabavnije svaki novi zaposlenik dobije i svog mentora koji im pomaže u prvim radnim zadacima”, istaknula je Doriana, te dodaje kako uzajamno pomaganje ne staje samo tu već se nastavlja i dalje.
Upravo su pomaganje, uzajamno poštivanje i uvažavanje različitih mišljenja neki od razloga zbog kojih u Linksu gotovo svatko može brzo i lako napredovati i razvijati svoju karijeru.
“Napredak je ovdje stvarno moguć za svaku osobu koja “želi više” i to pokazuje kroz svoj svakodnevni rad. Ja ću za primjer navesti sebe. Počela sam raditi u Links kao prodavač, ali moje najjače kompetencije su bile želja za učenjem i napredovanjem. Vrlo brzo moji su afiniteti bili prepoznati od strane uprave, što je zapravo odlično, dokazujući mi da uprava brine o svojim djelatnicima. Unaprijeđena sam na poziciju Voditelja poslovnice. Uz trud, zalaganje i rad u Linksu se može napredovati” - kazala je Anamarija.
Briga o zaposlenicima ne izostaje
Uz mogućnost napredovanja, Doriana i Anamarija veliki naglasak stavile su i na benefite koje dobivaju kod svog poslodavca. Kako objašnjavaju, svaki njihov rezultata nagrađen je bonusima, a tu su i kvartalne nagrade za najbolje djelatnike. Imaju i redovne besplatne edukacije o proizvodima, ali i internim sustavima u kojima rade. Svakodnevno unaprjeđuju svoje prodajne vještine, a kada se ne uče onda uživaju na zasluženom team buildingu. Naravno, tu su i ostale stimulativne nagrade poput božićnice, uskrsnice, regresa te darova za djecu.
“Ako me pitate zašto bi netko treba odabrati Links za svog budućeg poslodavca, odgovor je jednostavan. Osim što Links ima dugogodišnje iskustvo na tržištu, svakim danom napreduje, razvija se i dalje raste, u Linksu se njeguju vrijednosti zajedništva, stručnosti, inovativnosti i odgovornosti. I još jedna stvar, ali vrlo važna... ovdje možeš steći super prijatelje i dobro se zabaviti”, zaključila je Anamarija.
Kako postati dio Links tima?
Kako nam navode voditeljice poslovnica, tajnog recepta za idealnog kandidata, zapravo i nema. Najvažnije je da osoba želi raditi te ima tendenciju ka usvajanju novih znanja i vještina. Ako smatrate da zadovoljavate te uvjete, onda je sada pravo vrijeme da se pridružite ovom skladnom timu jer su upravo u potrazi za Prodavačem IT opreme, a svoju potragu će nastaviti sve do 21. srpnja.