U razdobljima krize, suočeni s okolnostima i događajima koji na površinu izvlače osjećaje poput nesigurnosti, frustracije i nemoći, ljudi reagiraju na različite načine. Neki upravo tada pronalaze ono najbolje u sebi i podižu druge, okupljaju ih oko sebe kako bi zajedno krenuli prema naprijed. Drugi se, pak, ne snalaze i ne reagiraju na pravi, potreban način.
Jer, lako je (ili barem lakše) biti kralj u vremenima mira, kada 'neprijatelj nije pred vratima', a prirodne katastrofe ne prijete uspostavljenom skladu. U takvim uvjetima je kudikamo jednostavnije kralju osigurati zadovoljstvo među stanovnicima njegova kraljevstva.
No, što kada prijetnja, koja jednom neminovno mora doći, ipak pokuca na vrata? Kako se postaviti i, brinući o potrebama svih svojih podanika, osigurati njihov doprinos obrani i oporavku kraljevstva?
Što čini Najboljeg poslodavca?
U godini koju smo nedavno napustili, istovjetna pitanja postavili su si brojni poslodavci čije poslovanje je bilo uzdrmano gospodarskom, ali i javnozdravstvenom krizom. Iskušavali su razne odgovore i rješenja, a oni najuspješniji su na putu stabilizacije poslovanja neprekidno brinuli o zadovoljstvu i angažiranosti svojih zaposlenika.
Potvrdilo nam je to prošlogodišnje Istraživanje zadovoljstva zaposlenika, koje je pokazalo kako je kvalitetno upravljanje zaposlenicima moguće čak i u vremenima krize.
Prošle godine u prosincu zaposlenici su odabrali Najbolje poslodavce te ih tako nagradili za trud, angažman i uvjete rada.
Što ih čini Najboljim poslodavcima, kako planiraju svoju kvalitetu podići na još višu razinu te što očekuju od 2021., saznajte na BESPLATNOM webinaru u ponedjeljak, 18. siječnja u 11 sati.
Na webinaru sudjeluju:
- Majda Medanić, Voditelj ljudskih potencijala (Logista)
- Dino Bevanda, Voditelj selekcije i razvoja karijera (Zubak Grupa)
- Ivan Jurlina, HR Manager (COBE)
Na webinar se možete putem LINKA.
Zajedno s nama otkrijte kako postati novi Najbolji poslodavac!