Čime se želiš baviti?
Ovo grozomorno pitanje jedno je od onih najčešće postavljanih tijekom fakultetskih dana, dok je tebi samo u glavi učenje, polaganje kolokvija, strepnja od jesenskog roka, izlasci, pa samo da završim preddiplomski i upišem diplomski… Tko još razmišlja o poslu i karijeri?
I tako sve dok ti netko od profesora ne probudi tu iskru za određenim područjem, a ti u moru studentskih poslova ne pronađeš onaj na kojem se želiš zadržati. I zaista ostaneš…
Moj put u Tau on-line započeo je (sada već daleke) 2013. godine na studentskoj poziciji 'Administrator u marketingu i odnosima s javnošću' i to (nakon odrađenog intervjua kojeg se sjećam i danas) s pozivom tadašnje nadređene kada sam s frendicama slavila svoj 23. rođendan. Dobar poklon, zar ne?
Budući da sam se kompaniji pridružila krajem veljače, u jeku finalnih priprema za prvu HR Days konferenciju u organizaciji MojPosao, dočekalo me 'vatreno krštenje'. Noćima sam sanjala listu klijenata, e-mail adrese, letove predavača, popise materijala i sponzora. Nisam ni bila svjesna što će to za mene značiti u budućnosti i da će se sve to isplatiti. U tom trenutku mi je samo bilo u glavi da dobro i točno obavim svoj posao jer nisam imala iskustva, nisam puno znala o poslovnoj komunikaciji, tržištu rada i biznisu općenito.
Tvrtka se ubrzano razvijala, dolazili su novi projekti i nova zaduženja što je vodilo do ugovora na neodređeno, a kasnije i do specijalističke pozicije u odjelu marketinga.
Rad među marketingašima predstavljao je upijanje znanja od stručnjaka iz različitih područja (analitičara, novinara, digitalaca) i jedno neprocjenjivo iskustvo jer imaš priliku naučiti ponešto od svakoga od njih.
Ujedno, bila je do odlična priprema za prvo samostalno vođenje velikog projekta, 'vatrenog krštenja' s početka priče – organizaciju HR Days konferencije, i konačna potvrda da su se sve neprospavane noći, snovi o raznim popisima klijenata i planiranje 'što će biti za ručak' isplatili.
Nakon 6 godina brušenja radnih vještina u odjelu marketinga otvorila se mogućnost prelaska u odjel ljudskih resursa koji je trebao pojačanje, a moji afiniteti prema tom području bili su uvijek vrlo transparentni.
Rad u ljudskim resursima bila je moja želja od ranih fakultetskih dana, još od trenutka kada nam je prof. Pološki Vokić uz puuuno teorije na jako živopisnim primjerima tumačila kako procesi izgledaju, što to znači imati strategiju i koliko je važno staviti ljude na prvo mjesto.
S tim na umu, jasno je da nisam previše razmišljala već sam objeručke prihvatila novi izazov jer se takva prilika ne propušta. Nekada se treba baciti na glavu i zaplivati. Zar ne?
Novi odjel, novi procesi, novi zadaci, a opet isti kolege i tvrtka samo iz jedne potpuno druge perspektive.
Ljudski resursi i marketing se zapravo jako dobro nadopunjavaju i potrebna je uska suradnja, no to je jedna sasvim druga tema.
Veliki benefit kompanije Tau on-line je upravo mogućnost prelaska iz jednog odjela u drugi unutar kompanije kada se za to pojavi potreba i naravno kada druga strana izrazi želju za određenom promjenom u svojoj karijeri. Tvrtka to prepoznaje, prati i trudi se pokrenuti stvari u tom smjeru kada god je to moguće jer je to win-win za obje strane.
Gabrijela, Asistent za ljudske resurse