- provođenje poslovne pismene i usmene korespondencije (pisanje dopisa, usmena telefonska i email korespondencija)
- obavljanje poštanskih/dostavnih usluga (vođenje urudžbenog zapisnika pošte, arhive i registra dokumentacije)
- asistencija prilikom obavljanja financijskih poslova za tvrtku (prema nalogu neposrednog rukovoditelja asistira pri naplati potraživanja ili vrši plaćanja)
- pripremanje financijskih i drugih izvještaja prema nalogu
- provodi računovodstveno financijske poslove, blagajničko poslovanje, obavlja i druge poslove iz svog djelokruga po nalogu Financijskog knjigovođe
- obrađivanje odjava za komisijsku robu i prodaju, usklađivanje dokumentacije koja se odnosi na evidenciju količina i cijena robe u odjavama
- pripremanje, slanje i evidentiranje dokumentacije za kompenzacije, asignacije, cesije i sl.
- vršenje poslova uredske administracije, ažuriranje interne dokumentacije po nalogu (ažuriranje različitih internih registara baza, ispis i uvezivanje izvještaja)
- kadrovska administracija (npr. kadrovske evidencije, priprema i evidencija dokumentacije za refundiranje bolovanja, evidencije prijava i odjava radnika, postavljanje oglasa)
- nabavljanje uredskog materijala i potrepština
- zaprimanje klijenata i poslovnih partnera u ured
- briga o urednosti ureda i pozitivnoj radnoj atmosferi
- uredno vođenje evidencije prisutnosti na radnom mjestu
- prema potrebi obavlja i druge poslove koje odredi neposredni rukovoditelj