Jesi li organizirana, pedantna i odgovorna osoba koja voli raditi s dokumentacijom i ljudima? Uživaš u tome da sve bude na svom mjestu? Ako je tvoj odgovor „da“, imamo odličnu priliku za tebe!
U Top Servisu tražimo administrativnu podršku za kadrovske i operativne poslove – osobu koja će biti ključni kotačić u održavanju urednog i efikasnog sustava upravljanja zaposlenicima.
Što ćeš raditi?
- brinuti ćeš o kadrovskim procesima – prijavama, odjavama, ugovorima, aneksima, evidenciji godišnjih odmora i bolovanja
- voditi ćeš obračun plaća i pripremati dokumentaciju u suradnji s vanjskim računovodstvom
- organizirati ćeš smještaj za zaposlenike na terenu
- pripremati ćeš dokumentaciju za izaslane radnike i komunicirati s nadležnim institucijama
- bit ćeš glavni kontakt za administrativna pitanja zaposlenika i pomoći u usklađivanju procesa
- komunicirati ćeš na engleskom i njemačkom jeziku s inozemnim partnerima i dobavljačima
- suradnja i koordinacija s vanjskim računovodstvom i ostalim timovima unutar tvrtke bit će važan dio tvog posla