ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 41 društvo je čija je misija omogućiti Zagrepčanima i lokalnoj zajednici zdrav, ugodan i siguran urbani život – svaki dan! S ciljem revitalizacije Korporativnih servisa i podizanja uspješnosti i dugoročne konkurencije želimo osnažiti svoj tim te u svrhu odabira najboljih kandidata Zagrebački holding d.o.o. raspisuje javni natječaj za zapošljavanje na radnom mjestu Ekspert za rizike i procese.
Pozivamo sve zainteresirane kandidate koji žele doprinijeti razvoju Zagrebačkog holdinga i unapređenju usluga našim građanima i koji smatraju da svojim iskustvom, znanjem, kompetencijama i vještinama udovoljavaju uvjetima radnog mjesta koje se popunjava da podnesu ponudu na javni natječaj.
Zapošljavamo u Sektoru za strategiju, razvoj i usklađenost poslovanja - jednog izvršitelja koji će obavljati poslove radnog mjesta:
Ekspert za rizike i procese (m/ž).
Opis poslova:
- organiziranje sustava upravljanja strateškim i operativnim rizicima Društva
- izrađivanje metodologije utvrđivanja i mjerenja rizika Društva
- projektiranje i analiziranje mjera za sprečavanje rizika
- identificiranje rizika te predlaganje mjera za izbjegavanje i kontrolu identificiranog rizika
- komuniciranje i koordiniranje s organizacijskim jedinicama uključenima u proces mjerenja rizika
- provođenje nadzora nad implementacijom mjera za postupanje po utvrđenim rizicima
- izrađivanje i održavanje Registra rizika
- izrađivanje analiza i izvještaja iz domene upravljanja rizicima
- izrađivanje / revidiranje politika, smjernica, procedura te uputa za rad vezanih za upravljanje i kontrolu rizika
- savjetovanje u području upravljanja i unaprjeđenja poslovnih procesa
- izrada procesne dokumentacije iz svoje domene posla: koordinacija oko pripreme opisa procesa, izrada modela procesa, mapiranje ključnih indikatora na procesima (KPIs),
- pružanje podrške vlasnicima procesa kod primjene metodologije praćenja poslovnih procesa, izvještavanje o ključnim procesnim indikatorima i aktivnostima unaprjeđenja, redizajna i optimizacije poslovnih procesa sukladno metodologiji,
- koordiniranje s ostalim organizacijskim dijelovima radi provedbe mjerenja
- sudjelovanje i pružanje podrške u procesu implementacije automatizacije poslovnih procesa
- predlaganje poslovnih područja i konkretnih poslovnih procesa za projekte unapređenja poslovnih procesa ili uključivanje u projekte na inicijativu vlasnika procesa
- predlaganje metodologije i alate koji će se primijeniti
- definiranje novih sustava za upravljanje radnim učinkom (KPIs)
- uspostavljanje i održavanje metodologije i standarde koji se primjenjuju u okviru upravljanja i unaprjeđenja procesa
- planiranje, organiziranje i održavanje edukacije iz metodologije upravljanja procesima
- pripremanje izvještaja o radu
- najsloženiji poslovi vezani uz suradnju s ostalim organizacijskim jedinicama na poslovima od velikog značaja za Društvo, koji podrazumijevaju izuzetno dobro poznavanje poslovnih procesa