Tražimo proaktivnu, sistematičnu i komunikativnu osobu za poziciju manager za razvoj prodaje s fokusom na IoT rješenja, koja će biti odgovorna za aktivnosti praćenja i analize tržišta, identifikaciju i kreiranje prodajnih prilika i potencijalnih klijenata  te provedbu prodajnih aktivnosti.
Opis posla uključuje:
Istraživanje i analiza tržišta 
-	praćenje tržišta u segmentima u nadležnosti
-	identifikacija novih prilika na tržištu i potencijalnih klijenata
-	identifikacija potencijalnih partnerstava i suradnji
-	informiranje o potrebama tržišta i dostupnim rješenjima
-	analiza konkurencije i tržišnog potencijala
-	izrada analiza i izvještaja o tržištu
Planiranje prodajnih aktivnosti
-	priprema planova prodaje za dodijeljene tržišne segmente
-	definiranje strategije pristupa postojećim i potencijalnim klijentima 
-	aktivno praćenje natječaja, planova nabave i informacija o projektima
-	ažurno vođenje baza podataka i evidencija o potencijalnim klijentima, tržištu i natječajima (BI) 
Razvoj prodaje
-	sudjelovanje u pripremi i provedbi marketinških kampanja za ciljne segmente
-	kontinuirano prikupljanje podataka za analizu i procjenu tržišnih potencijala
-	provođenje telemarketing kampanja
-	prepoznavanje potreba potencijalnih klijenata i povezivanje s rješenjima iz ponude tvrtke
-	informiranje i savjetovanje potencijalnih klijenata aktivna suradnja s konzultantima u vezi s natječajima i financijskim instrumentima koji mogu otvoriti nove prodajne prilike
-	kreiranje i redovno ažuriranje baze podataka o potencijalnim klijentima
Prodajne aktivnosti
-	proaktivna komunikacija s potencijalnim klijentima i partnerima
-	otvaranje novih prodajnih prilika 
-	izgradnja i održavanje i dugoročnih kvalitetnih odnosa s potencijalnim i postojećim klijentima
-	kontinuirano praćenje potreba klijenata i identifikacija novih prodajnih prilika
-	procjena poslovne prilike i izrada strategije pristupa klijentu
-	organizacija i realizacija prodajnih sastanaka i prezentacija
-	priprema ponuda i ponudbene dokumentacije, koordinacija tehničkih i komercijalnih dijelova dokumentacije 
-	definiranje cijena, izrada kalkulacija i uvjeta ponuda
-	vođenje pregovora s klijentima
-	redovno ažuriranje podataka u CRM sustavu (Salesforce)
-	organiziranje, priprema i realizacija prodajnih sastanaka i prezentacija 
Sudjelovanje u marketinškim aktivnostima
-	sudjelovanje u kreiranju marketinških aktivnosti i provedbi marketinških kampanja za dodijeljene tržišne segmente
-	sudjelovanje u aktivnostima razvoja poslovanja
-	analiza rezultata provedenih kampanja i marketinških aktivnosti