Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Voditelj ureda i asistent uprave (m/ž)

MARDESIGN inžinjerstvo, upravljanje projektima i tehničke djelatnosti d. o. o.
Prijava do: 23. 05. 2024.
Lokacija rada: Rijeka

Opis posla

U skladu s rastom tvrtke te zbog povećanog broja dugoročnih projekata koji su pred nama, s ciljem dobrog funkcioniranja ureda u potrazi smo za kolegom/kolegicom na radnom mjestu: Voditelj ureda i asistent uprave (m/ž). Opis poslova: - vođenje uredskog poslovanja i organizacija rada ureda uprave, - logistička potpora za sve aktivnosti poduzeća, - primanje stranaka, ugošćavanje i pružanje podrške svim posjetiteljima ureda i tvrtke, - zaprimanje, evidentiranje i obrada dokumentacije vezane uz djelatnost društva, - praćenje dokumentacije djelatnika putem aplikacija ili sličnih alata koje poduzeće koristi te poduzimanje potrebnih radnji da dokumentacija bude u skladu sa Zakonom, - praćenje financijskog i računovodstvenog dijela poslovanja , - izrada računa, izvještaja, priprema dokumentacije, - organizacija i planiranje službenih putovanja, vođenje i obračun putnih naloga za tvrtku, - potpora u provedbi ISO standarda, - poslovi asistenta i poslovnog tajnika uprave društva naročito u segmentu komercijalno-financijskog poslovanja u procesu nuđenja i ugovaranja poslova i provedbi projekata, - koordinacija i vođenje centralno administrativne evidencije primljenih upita i narudžbi, poslanih ponuda kupcima, zaključenih ugovora, - briga o objavljivanju i ažuriranju web sadržaja (Web stranica tvrtke, LinkedIn, Facebook, i dr.), praćenje javnih dostupnih informacija na poslovnim portalima (poslovna.hr, FINA, sudski registar, i dr.), prati sajmove i sudjeluje u organizaciji nastupa tvrtke i marketinškog materijala, - izrada prezentacija o tvrtki i projektima, - ostali administrativni poslovi po potrebi.
Vrsta poslaNa određeno vrijeme, Stalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Potrebne kvalifikacije i iskustvo: - VŠS, VSS ekonomskog, društvenog, prirodnog ili tehničkog smjera - dobro poznavanje MS Office paketa (Word, Excel, PowerPoint) - aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu, - vozačka dozvola B kategorije - poznavanje kadrovske administracije je prednost, - poznajete knjigovodstvo i porezne propise je prednost, - minimalno 3 godina iskustva na istim ili sličnim poslovima je prednost. Od Vas očekujemo da ste: - komunikativna i proaktivna osoba, - samostalno i samoinicijativno pristupate zadacima i izazovima, - pouzdani, odgovorni i posvećeni poslu, - spremni na učenje i kontinuirano usavršavanje, - sistematični, točni i spremni za interdisciplinarni rad, - sposobni obavljati zadatke u vremenski ograničenim okvirima.
Stručna spremaVisoka stručna sprema, Stručni prvostupnik, Magistar struke, Stručni specijalist, Sveučilišni prvostupnik
Digitalne vještineMS Office
JezikEngleski (B2)

Poslodavac ti nudi

- rad u pozitivnom i motiviranom timu, - ugodno i dinamično radno okruženje, - ugovor na neodređeno vrijeme s probnim rokom od 6 mjeseci, - fleksibilno radno vrijeme, - mladim i ambicioznim kandidatima nudimo jedinstvenu mogućnost stručnog napredovanja i razvoja, - usavršavanje u poslovima računovodstva uz iskusnu djelatnicu.
MARDESIGN inžinjerstvo, upravljanje projektima i tehničke djelatnosti d. o. o.
MARDESIGN inžinjerstvo, upravljanje projektima i tehničke djelatnosti d. o. o.
http://www.mardesign.hrJanka Polića Kamova 103, 51000 RijekaMARDESIGN d.o.o. već više od 20 godina uspješno posluje na svjetskom brodograđevnom tržištu. Naši su dugogodišnji partneri vodeće svjetske tvrtke i brodogradilišta, a za njih obavljamo projektantske, inženjerske, razvojne i savjetodavne poslove. Ponosni smo što smo postali ime koje je sinonim beskompromisno visoke kvalitete. Nju postižemo stalnim usavršavanjem naših djelatnika, ulaganjem u nove tehnologije, korištenjem najboljih stručnih i pomoćnih programske alata, digitalnim rješenjima kao i modernom opremom. Ovakav pristup kvaliteti omogućuje nam kontinuirane ugovore sa stalnim klijentima, ali i dobivanje novih poslova što nam omogućava da i svojim zaposlenicima osiguramo dugoročno zaposlenje.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen03. 05. 2024.
Prosječna neto plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1171.8 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj