- organizacija, koordinacija aktivnosti i rukovođenje svim poslovima Odjela nabave s ciljem postizanja optimalne učinkovitosti i usklađenosti s poslovnim ciljevima
- vođenje tima za nabavu, raspored radnih zadataka te davanje uputa za rad suradnicima
- nadgledanje svakodnevnog poslovanja unutar Odjela i razvijanje strategije za poboljšanje učinkovitosti
- planiranje i raspodjela resursa kako bi se postigla učinkovitost zaposlenika te provedba zadataka kako bi se produktivno i kvalitetno ispunili ciljevi organizacijske jedinice
- provođenje svih poslova vezanih uz nabavu, logistiku, uvoz i izvoz
- upravljanje narudžbama i praćenje isporuka
- uspostavljanje i održavanje odnosa s dobavljačima, komunikacija s dobavljačima u vidu prikupljanja ažuriranih certifikata, brošura, kataloga, ostalog marketinškog materijala od strane dobavljača, te slanje upita radi pregovaranja oko cijena, traženje cjenika, ponuda i uzoraka
- koordinacija s Odjelom skladišta, prosljeđivanje narudžbenica robe Odjelu skladištenja
- provođenje mjesečnih procjena učinka dobavljača uključujući uspostavu sustava kontrole kvalitete
- praćenje pokazatelja poput kvalitete, izvedbe isporuke, suradnje i troškova
- priprema kalkulacija izvoznih cijena
- vođenje i održavanje baze podataka dobavljača i povezane dokumentacije uključujući informacije o cijenama, promjenama cijena, rabatima i uvjetima isporuke
- rješavanje reklamacija kupaca i reklamacija prema dobavljačima
- djelovanje kao vodeća kontaktna točka za sve teme koje se odnose na nabavu
- proaktivno izvještavanje o postignutim rezultatima i ciljevima
- suradnja s drugim Odjelima unutar organizacije kako bi se osigurala pravovremena opskrba potrebnim resursima
Lokacija rada: Zagreb.