- planiranje, razvijanje i implementacija SEO strategija za naše brendove
- planiranje strategije sadržaja, strategije ključnih riječi i izgradnja poveznica
- identifikacija ključnih KPI-jeva za SEO za web stranice
- identifikacija osobnosti korisnika za što bolju SEO/SEM optimizaciju
- stvaranje sadržaja i tehnička revizija s ciljem poboljšanja rezultata organskog pretraživanja i generiranjem više potencijalnih korisnika
- priprema i realizacija SEM kampanja
- optimizacija organskog pretraživanja i maksimizacija povrata ulaganja (ROI)
- redovito i temeljito provođenje istraživanje ključnih riječi i praćenje konkurencije
- analiza preusmjeravanja, stope klikova, stope napuštanja početne stranice i drugih KPI-ove
- redovita priprema i prezentacija izvještaja na mjesečnoj, kvartalnoj i godišnjoj razini
- prepoznavanje problema i pravodobna implementacija rješenja
- predlaganje poboljšanja za optimizaciju procesa i produktivnosti
- svakodnevna suradnja s web programerima i marketinškim timovima za što bolju implementaciju najboljih praksi SEO-a
- identifikacija (najnovijih) trendova i najboljih primjera iz prakse za SEO i digitalni marketing