Povratak

Specijalist za informatiku, programsku podršku i telekomunikacije - Product Owner (m/ž)

Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo
Prijava do: 25. 10. 2025.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo je pravna osoba koja na temelju javne ovlasti obavlja poslove određene Zakonom o zračnom prometu kao djelatnost od interesa za Republiku Hrvatsku te obavlja i druge poslove u skladu s propisima donesenim na temelju Zakona o zračnom prometu. Ona predstavlja stručnu organizaciju koja sukladno brzom tehničko-tehnološkom razvoju u području civilnog zrakoplovstva omogućava praćenje i provođenje međunarodnih standarda nužnih za ispunjenje obaveza Republike Hrvatske u području sigurnosti i zaštite civilnog zračnog prometa. Više informacija o radu Agencije možete naći na našim internetskim stranicama https://www.ccaa.hr/ Polazeći od činjenice da uspjeh svakog poslovnog subjekta ovisi o njegovim radnicima, objavljujemo javni natječaj za zapošljavanje na radnom mjestu specijalist za informatiku, programsku podršku i telekomunikacije - Product Owner - 1 izvršitelj (m/ž), Ured agencije. Tražimo iskusnu, poslovno orijentiranu i tehnički pismenu osobu koja će u ulozi Product Ownera u IT-u preuzeti odgovornost za definiranje i isporuku rješenja unutar poslovnih domena HR / Financije / Računovodstvo / Nabavu / Kontroling / Uredsko poslovanje. Kao Product Owner bit ćete ključna osoba koja povezuje poslovne korisnike i IT / implementacijski tim, upravljati backlogom, prioritetima i prihvaćanjem isporuka, korisnička podrška te ćete osigurati da rješenja zadovoljavaju funkcionalne i nefunkcionalne zahtjeve Agencije. Ključne odgovornosti: - preuzimanje uloge Product Ownera za poslovne domene HR / Financije / Računovodstvo / Nabavu / Kontroling / Uredsko poslovanje - suradnja sa sudionicima (stakeholderima) radi prikupljanja i validacije poslovnih zahtjeva - prioritizacija i upravljanje product backlogom, pisanje i razrada user storyja, prihvatnih kriterija i definicija dovršenosti (Definition of Done) - sudjelovanje u izradi projektnog zadatka, tehničke specifikacije te provjera usklađenosti s poslovnim procesima - rad s implementacijskim partnerom i IT timom, uključujući razvoj, testiranje (UAT) i migraciju podataka - odobravanje isporuka i vođenje prihvata funkcionalnosti prema dogovorenim kriterijima - osiguravanje usklađenosti rješenja s važećim zakonodavstvom - sudjelovanje u planiranju i provođenju edukacija korisnika, podrška u promjeni procesa i osiguranje prihvaćanja novog sustava - definiranje KPI-eva za praćenje uspješnosti rješenja i kontinuirano unaprjeđivanje Opis poslova: - analizira potrebe i predlaže arhitekturu, topologiju, opremu i računalne programe i informatičke standarde - daje smjernice i stručnu podršku u projektiranju i organizaciji uspostavljanja informacijskog i komunikacijskog sustava Agencije - izrađuje dokumentaciju informacijskog i komunikacijskog sustava - planira, organizira i nadzire aktivnosti uspostave primjene, održavanja i poboljšavanja informacijskog i komunikacijskog sustava - identificira i utvrđuje prioritete opremanja informatičkom i komunikacijskom opremom - predlaže plan nabave računalnih programa, informatičke i komunikacijske opreme, te sudjeluje u planiranju javne nabave u domeni informacijskog i komunikacijskog sustava - procjenjuje potrebne resurse opreme i predlaže potrebne nadogradnje - izrađuje procedure Ureda iz domene informacijskog i komunikacijskog sustava - izrađuje upute za korištenje sustava - izrađuje godišnji plan rada i troškova informatičke i komunikacijske opreme - predlaže informatičke standarde po pitanju računalne opreme i računalnih programa - sudjeluje u projektiranju, implementaciji i održavanju specijaliziranog softvera za rad Agencije te obuci korisnika - analizira raspoloživost sustava, predlaže i provodi odgovarajuće mjere unaprjeđenja - sudjeluje u provedbi definiranih mjera i postupaka informacijske sigurnosti - obavlja poslove kontakt-osobe s vanjskim izvođačima u vezi održavanja informatičkog i telekomunikacijskog sustava - ostali poslovi propisani Pravilnikom o unutarnjem ustrojstvu Agencije
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij ili preddiplomski sveučilišni studij ili stručni studij elektrotehnike, računarstva ili informatike i najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima u vezi s djelokrugom radnog mjesta ili - završena srednja škola u trajanju od 4 godine i najmanje 5 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima u vezi s djelokrugom radnog mjesta - poznavanje i iskustvo u administriranju servera u Microsoft okruženju - aktivno i operativno znanje engleskog jezika (minimalno B2 razina) - osposobljenost za rad na računalu - poznavanje paketa programa za uredsko poslovanje Prednosti: - relevantno iskustvo u IT projektima, poželjno na ERP projektima ili u implementaciji poslovnih informacijskih sustava - iskustvo u radu s poslovnim korisnicima iz područja HR / Financija / Nabave / Kontrolinga ili sličnih funkcionalnih domena - sposobnost izrade i verifikacije funkcionalnih zahtjeva, user storyja i prihvatnih kriterija; - razvijene komunikacijske i pregovaračke vještine; sposobnost upravljanja očekivanjima više stakeholdera - posjedovanje certifikata vezanih uz Product Ownership / Agile (npr. CSPO, PSPO I, SAFe POPM) i certifikata iz poslovne analize (npr. ECBA, CCBA, CBAP) ili slični certifikati - analitičke vještine: snažna sposobnost analize i interpretacije složenih podataka uz izraženu preciznost i pažnju prema detaljima - komunikacija: izvrsne vještine pismenog i usmenog izražavanja za učinkovitu suradnju sa sudionicima na različitim razinama organizacije - upravljanje projektima: iskustvo u planiranju, organizaciji i vremenskom upravljanju projektima, po mogućnosti u postavkama koje uključuju više odjela - tehnička znanja: poznavanje softverskih alata koji se koriste u HR-u, financijama, računovodstvu, uredskom poslovanju i nabavi - rješavanje problema: proaktivan pristup identificiranju problema i predlaganju praktičnih, skalabilnih rješenja Prijava treba sadržavati: - osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona, e-mail) - motivacijsko pismo za rad u Hrvatskoj agenciji za civilno zrakoplovstvo (najviše jedna stranica) - životopis - presliku dokaza o državljanstvu (e-Građani: https://matice.gov.hr/EDokumentiZahtjev/ ) - presliku dokaza o stečenoj stručnoj spremi - presliku potvrde o radno-pravnom statusu (e-radna knjižica) odnosno ispis elektroničkog zapisa o radno pravnom statusu tj. o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne stariji od mjesec dana od dana objavljivanja javnog natječaja) (e-Građani: https://e-usluge.mirovinsko.hr/obrasci/#/forms ) - presliku uvjerenja nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci od dana objavljivanja javnog natječaja) (e-Građani: https://uvjerenja.pravosudje.hr/) - presliku dokaza o poznavanju engleskog jezika minimalno B2 razine - presliku druge potrebne dokumentacije vezane uz tražene prednosti Postupak prijave: Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom podnose se do 30. listopada 2025. godine, osobno ili putem linka za prijavu, s naznakom: „Za natječaj: Specijalist za informatiku, programsku podršku i telekomunikacije - Product Owner u Uredu Agencije“. Kandidati koji ostvaruju pravo na prednost pri zapošljavanju po posebnom zakonu dužni su obvezno to navesti u obrascu prijave i priložiti dokaze o priznatom statusu u skladu s propisom na temelju kojega to pravo ostvaruju. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima. Kandidati koji ispunjavaju potrebne uvjete natječaja bit će pozvani u selekcijski postupak koji može uključivati provjeru potrebnih stručnih znanja i sposobnosti, provjeru znanja engleskog jezika, psihologijsku procjenu te intervju, a o čemu će biti pravovremeno obaviješteni. Kandidati koji ne dostave dokaz o poznavanju engleskog jezika uputit će se na provjeru znanja engleskog jezika. Agencija zadržava pravo uputiti na provjeru znanja engleskog jezika i kandidate koji dostave potrebne dokaze. Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo zadržava pravo da ne odabere ni jednoga kandidata koji se javi na natječaj. Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo ne snosi troškove nastale u vezi sa sudjelovanjem kandidata u postupku provedbe natječaja. Prijavom na javni natječaj dajete suglasnost da se vaši osobni podaci, kao i svi podaci koji će se prikupiti za vrijeme trajanja selekcijskog postupka, mogu obrađivati, koristiti u svrhu provođenja ovog postupka zapošljavanja. Nepravovremene prijave na natječaj te prijave pristigle telefaksom neće se razmatrati. Za sve dodatne informacije u vezi s javnim natječajem kandidati se mogu obratiti na e-adresu ljudski.potencijali@ccaa.hr
JezikEngleski (B2)

Poslodavac ti nudi

- ugovor o radu na neodređeno, puno radno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od 6 (šest) mjeseci - prigodne godišnje nagrade (božićnica, regres), dar za dijete do 15 godina - plaćene troškove prehrane i prijevoza - brigu o vašem zdravlju kroz besplatni godišnji sistematski pregled - mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog razvoja - dodatne edukacije i školovanja - IT opremu prema zahtjevima posla
Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo
Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo
https://www.ccaa.hr/Ulica grada Vukovara 284, 10000 Zagreb
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen15. 10. 2025.
Prosječna neto plaća u kategoriji IT, telekomunikacije iznosi 1690.26 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj