Poslovi administrativnog djelatnika na recepciji
Prijem pacijenata:
- pozdravljanje pacijenata i pružanje osnovnih informacija o procedurama
- provjera i ažuriranje osobnih podataka pacijenata
Odgovaranje na telefonske pozive:
- odgovaranje na telefonske upite pacijenata, zakazivanje pregleda i davanje informacija
- upravljanje elektroničkom poštom
Odgovaranje na e-mail upite pacijenata i prosljeđivanje e-mailova odgovarajućim osobama ili odjelima:
- organizacija i održavanje uredne e-mail korespondencije
Zakazivanje pregleda i upisa pacijenata:
- zakazivanje pregleda i medicinskih usluga prema potrebama pacijenata
- unos podataka o terminima u sustav i obavještavanje pacijenata o njihovim terminima
Održavanje urednosti recepcije:
- održavanje čistoće i urednosti prostora recepcije
- priprema informativnih materijala za pacijente (brošure, upute, formulari)
Administrativna podrška:
- unos i ažuriranje podataka u elektroničke evidencije i medicinske baze podataka
- pomaganje u administrativnim zadacima vezanim uz rad medicinskog osoblja
Nabavka materijala za kliniku:
- praćenje i vođenje evidencije o potrebnim materijalima i opremi za svakodnevno funkcioniranje klinike
- narudžba medicinskog materijala, uredskih potrepština i drugih potrebnih resursa
Praćenje zaliha i organizacija redovite nabavke potrebnih materijala.
Rad na POS blagajni, što uključuje naplatu računa, mjesečne izvještaje preko POS blagajne te mjesečne inventure.