Povratak

Asistent u odjelu administracije (m/ž)

Car Fleet Management d.o.o.
Prijava do: 07. 01. 2025.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Zadaci i odgovornosti: - vođenje raznih administrativnih evidencija - izrade izlaznih faktura - nabave uredskog i potrošnog materijala - praćenje ulazne i izlazne dokumentacije firme - istraživanje i rješavanje specifičnih zadataka/situacija - izrada raznih tabličnih prikaza i analiza - rješavanje/podrška pri internim upitima - prioritizacija zadataka te izvršavanje zadataka do kraja - rad u raznim programskim okruženjima naručivanje polica osiguranja, suradnja sa osiguravajućim društvima rješavanje prometnih prekršaja - ostali administrativni poslovi po nalogu poslodavca
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Kandidati moraju ispunjavati slijedeće uvjete: - stručna sprema je SSS/VŠS ekonomskog ili srodnog smjera - radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima situacijama - želja za stjecanjem novih znanja i brzina u prihvaćanju novih sadržaja i vještina - proaktivnost u obavljanju zadataka - poznavanje rada na računalu (programi Microsoft Word, Excel, PowerPoint i internet)
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Viša stručna sprema
Digitalne vještineWord, Excel, Power Point, Internet
Minimalne godine radnog iskustva1-3

Poslodavac ti nudi

Vrsta zaposlenja: ugovor o radu na neodređeno vrijeme s probnim rokom od 6 mjeseci.
CAR FLEET MANAGEMENT društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
CAR FLEET MANAGEMENT društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen18. 12. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1101.46 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću