- osigurati da organizacija ima dugoročnu strategiju kroz koju ostvaruje svoju misiju
- kreirati i održavati strateški plan u suradnji sa vlasnicima i članovima uprave
- pripremati mjesečni izvještaj aktivnosti, izazova i zahtijevanih akcija
- pripremati godišnji i polugodišnji izvještaj o napretku ispunjenja ciljeva kao i finansijske izvještaje
- održavati službenu evidenciju i dokumentaciju, te osigurati usklađenost sa relevantnim propisima u HR
- informisati vlasnika i Upravnu o stanju kompanije i o svim važnim faktorima
- raditi na uspostavi kvalitetnih radnih odnosa i saradnji sa drugim kompanijama i organizacijama
- raditi na ispunjenju ciljeva uspostavljajući metrike i praćenje istih
- biti odgovoran za zapošljavanje i upravljanje svih zaposlenih
- održavati redovne procjene učinka rada zaposlenih
- primjenjivati dobre prakse upravljanja ljudskim resursima
- ohrabrivati osoblje na personalni razvoj i obrazovanje
- održavati radnu atmosferu koja privlači, zadržava i motivira osoblje
- budžet i finansije
- biti odgovoran za razvoj i održavanje zdrave finansijske prakse