Tražimo susretljivog i organiziranog Uredskog asistenta koji će podržavat našeg Direktora kao i Voditelja ureda u svakodnevnim zadacima. Ako ste dobri u multitaskingu, komunikaciji te imate fokus na detalje, ovo bi mogla biti odlična funkcija za Vas!
Ključne odgovornosti:
Administrativna podrška:
- podrška Voditelju ureda u svakodnevnim poslovima
- podrška Direktoru u upravljanju rasporedima, dogovaranju sastanaka i organiziranju putovanja
- priprema i uređivanje dokumenata, izvješća i prezentacija
Uredski zadaci:
- praćenje potrošnje uredskog materijala i pravovremeno naručivanje
- koordinacija održavanja uredske opreme, službenih automobila
- svakodnevna komunikacija s dobavljačima i vanjskim pružateljima usluga
- briga o urednosti i organiziranosti uredskih prostorija
Dužnosti recepcije:
- dobrodošlica poslovnim posjetiteljima i pomaganje u snalaženju u uredu
- profesionalno odgovaranje i preusmjeravanje telefonskih poziva
- dolazna i odlazna pošta
Upravljanje bazama podataka:
- održavanje evidencija i baza podataka i osiguravanje da su informacije točne i povjerljive
Podrška kod računovodstva i financija:
- pomoć pri obradi/likvidaciji računa i izvješća o troškovima
- pomoć oko proračunavanja i financijskih izvješća, u suradnji s nadređenima
Podrška kod realizacije projekata:
- administrativna podrška kod realizacije projekata Društva
- pomoć u pripremi i slanju projektnih dokumentacija i javnih nabava