Što ćete raditi:
- koristiti vještine korisničke usluge, osnovne prodajne tehnike i znanje o proizvodima kako biste povezali kupce s pravim proizvodom i povećali prodaju
- graditi vezu između kupca i brenda pružanjem vrhunske usluge i prilagođavanjem priča o brendu maloprodajnom okruženju
- održavati znanje o raznim odjelima u trgovini i biti dostupan za rad na blagajni, obavljanje redovnih transakcija, izvršavanje dužnosti u vezi s prijemom i slanjem robe, punjenje polica, obavljanje poslova čišćenja i izgradnju vizualnih prikaza kada je to potrebno
- služiti kao izvor znanja o proizvodima za potrošače i novozaposlene suradnike
- tražiti obrazovne prilike za razvoj naprednog ili specijaliziranog znanja o prodaji, Nike proizvodima i kulturi, tehnikama prodaje i usluge
- pomoći vođama, senior suradnicima i menadžerima u obuci novozaposlenih suradnika
- pomoći u prevenciji gubitaka pružanjem proaktivne korisničke usluge