- razvoj kratkoročnih i dugoročnih marketinških strategija za 3DPrintaj platformu
- jačanje svijesti kupaca i pozicije brenda na tržištu
- analiziranje tržišta, praćenje trendova i aktivnosti konkurencije
- sudjelovanje u postavljanju jasnih i mjerljivih ciljeva te izradi marketinškog plana i budžeta
- upravljanje odobrenim marketing budžetom te dobivanje i raspodjela subvencija od strane odabranih proizvođača 3D printera
- odabir strateških kanala (“online” i “offline”) za planirane marketniške aktivnosti
- priprema i koordinacija marketinških kampanja i pratećih djelatnosti
- praćenje učinkovitosti marketinških kampanja i pratećih djelatnosti
- tjedna komunikacija s agencijom koja radi plaćeno oglašavanje i kolegicom koja je zadužena content managment
- sudjelovanje u izradi nove web stranice 3DPrintaj - utvrđivanje informacijske strukture pojedinih web stranica i buyers journey te komunikacija prema agenciji.
- sudjelovanje u planiranju i organizaciji live evenata i drugih “offline” aktivnosti na kvartalnoj bazi