Povratak

Administrator (m/ž)

Adria grupa d.o.o.
Prijava do: 07. 10. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

- na temelju dnevnog plana rada organizira potrebne pripreme za izvršenje istog - obavlja admnistrativne poslove na računalu, brine o uredskom i skladišnom poslovanju - zadužen je za razvrstavanje poslovne dokumentacije i pošte - racionalno koristi energiju, materijal i vrijeme - odgovara za savjesno i ažurno obavljanje navedenih zadataka, a za svoj rad odgovara Koordinatoru ugostiteljstva - obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti i poslove po nalogu koordinatora ugostiteljstva Ključne relacije i veze: direktno je odgovoran Koordinatoru ugostiteljstva.
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- sposobnost upravljanja i lakog komuniciranja sa suradnicima - sposobnost logičkog razmišljanja - poznavanje ugostiteljske industrije i pravila struke - informatička pismenost
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Kvalificirani
Vozačka dozvolaB
Minimalne godine radnog iskustva3

Poslodavac ti nudi

Radno vrijeme: jedna smjena.
ADRIA GRUPA društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu, usluge, posredovanje i putnička agencija
ADRIA GRUPA je jedno od vodećih Facility management poduzeća u Republici Hrvatskoj. Zapošljavamo oko 1400 radnika različitih profila. Misija grupe je mi postojimo kako bi se naši klijenti posvetili svojem poslovanju.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen27. 09. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1101.46 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću