Zbog kontinuiranog rasta i širenja poslovanja, tražimo iskusnog Senior agenta korisničke podrške koji će biti ključna karika u našem timu. Ako uživaš u radu s ljudima, vješt/a si u rješavanju izazovnih situacija i želiš aktivno doprinositi poboljšanju korisničkog iskustva – prijavi se!
Tvoji svakodnevni zadaci uključuju:
- interakciju s korisnicima putem telefona, e-maila, društvenih mreža i ostalih kanala
- pružanje informacija o statusu dostave i pomoć pri preuzimanju paketa
- zaprimanje i obrada upita, narudžbi i prigovora
- rješavanje složenijih upita i korisničkih pritužbi
- proaktivno prepoznavanje i eskalacija ponavljajućih problema prema logistici, IT-u i prodaji
- praćenje i analiza korisničkih zahtjeva radi unaprjeđenja internih procesa
- komunikacija i koordinacija s poslovnim partnerima
- pomoć u edukaciji novih članova tima i podrška mlađim agentima
- sudjelovanje u razvoju internih procedura i optimizaciji korisničke komunikacije
- sudjelovanje u optimizaciji korisničke komunikacije i razvoj internih procedura