Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Marketing menadžer / Specijalist za digitalni marketing (m/ž)

Dolium d.o.o.
Prijava do: 19. 07. 2025.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Odgovornosti i zadaci Marketing menadžera uključuju: Razvoj marketing strategije: - kreira i implementira dugoročne i kratkoročne marketing planove u skladu sa ciljevima poduzeća - definira ciljne grupe potrošača i razvija strategije za njihovo privlačenje i zadržavanje Budžetiranje: - priprema i upravlja marketing budžetom, osiguravajući da se sredstva efikasno koriste za postizanje ciljeva. Prati troškove i vrši prilagođavanja kako bi se osiguralo da se budžet koristi na optimalan način Koordinacija timova: - nadgleda rad marketing tima, uključujući specijaliste za digitalni marketing, PR, brendiranje, i drugo - surađuje sa drugim odjeljenjima kao što su prodaja, razvoj proizvoda i financije, kako bi osigurao konzistentnost poruka i aktivnosti Upravljanje kampanjama: - planira, pokreće i prati uspješnost marketinških kampanja (online i offline) - analizira rezultate kampanja i pravi preporuke za buduće aktivnosti na osnovu performansi Istraživanje tržišta: - prikuplja i analizira podatke o tržištu, konkurenciji i trendovima kako bi identificirao prilike i izazove za preduzeće. Koristi te podatke za prilagođavanje strategija i taktika Brendiranje i pozicioniranje: - razvija i implementira strategije za izgradnju i održavanje imidža brenda - osigurava da svi marketing materijali i komunikacije reflektiraju identitet i vrijednosti brenda Upravljanje odnosima sa klijentima: - rad na izgradnji i održavanju jakih odnosa sa ključnim klijentima i partnerima - uključuje se u aktivnosti vezane za lojalnost potrošača i programe nagrađivanja Evaluacija i izvještavanje: - redovno prati kpi (ključne pokazatelje performansi) i izvještava menadžment o postignutim rezultatima - na osnovu analize performansi, donosi odluke o eventualnim promjenama u strategiji ili taktici Inovacije i prilagođavanja: - prati inovacije u marketing alatima, tehnologijama i trendovima, te ih implementira kako bi poduzeće ostalo konkurentno - fleksibilno prilagođava strategije u skladu sa promjenama na tržištu ili unutar poduzeća Marketing menadžer je, dakle, odgovoran za sveukupnu sliku i performanse marketinga u poduzeću, osiguravajući da su sve aktivnosti usklađene sa ciljevima preduzeća i da doprinose njegovom rastu i uspjehu. Specijalist za digitalni marketing ima ključnu ulogu u planiranju, implementaciji i optimizaciji online marketing strategija sa ciljem privlačenja i angažiranja ciljane publike. Njegove glavne odgovornosti uključuju: SEO (Optimizacija za pretraživače): - optimizira sadržaj i strukturu web sajta kako bi se poboljšala pozicija na pretraživačima kao što su Google, Bing i drugi - istražuje relevantne ključne riječi i implementira ih u sadržaj sajta SEM (Marketing na pretraživačima): - kreira i upravlja plaćenim kampanjama na pretraživačima (Google Ads, Bing Ads) - optimizira kampanje za bolji povrat investicije (ROI) i povećanje konverzija Društvene mreže: - upravlja prisustvom poduzeća na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter itd.) - kreira i objavljuje sadržaj koji angažira publiku, prati rezultate i prilagođava strategiju po potrebi - upravlja plaćenim kampanjama na društvenim mrežama (npr. Facebook Ads, Instagram Ads) E-mail marketing: - dizajnira i šalje e-mail kampanje ciljanoj publici - segmentira bazu podataka, analizira rezultate (otvorene e-mailove, klikove, konverzije) i optimizira kampanje Kreiranje i optimizacija sadržaja: - radi na kreiranju kvalitetnog i relevantnog sadržaja za web sajt, blogove, e-mailove i društvene mreže - optimizira sadržaj za bolje angažiranje publike i poboljšanje pozicija na pretraživačima Analitika i izvještavanje: - prati performanse svih digitalnih kampanja koristeći alate kao što su Google Analytics, SEMrush, i drugi. Analizira podatke i izvodi zaključke koji pomažu u daljem poboljšanju digitalnih strategija - redovno izvještava menadžment o rezultatima i daje preporuke za buduće aktivnosti PPC (Plaćanje po kliku) kampanje: - kreira i upravlja PPC kampanjama na različitim platformama (npr. Google Ads, Facebook Ads) - optimizira oglase za bolju konverziju i smanjenje troškova po kliku (CPC) UX/UI optimizacija: - surađuje sa dizajnerskim timom kako bi se osigurao pozitivan korisnički doživljaj (User Experience - UX) na web sajtu. Prati i unapređuje interfejs korisničkog iskustva (User Interface - UI) za bolju navigaciju i lakšu upotrebu sajta Affiliate marketing: - razvija i upravlja affiliate programima, gdje suradnici promoviraju proizvode poduzeća u zamjenu za proviziju od prodaje - prati performanse i optimizira affiliate aktivnosti Upravljanje online reputacijom: - prati online recenzije i komentare, odgovara na povratne informacije korisnika i radi na održavanju pozitivne reputacije brenda Specijalist za digitalni marketing ima širok spektar odgovornosti koje pokrivaju različite aspekte online prisustva poduzeća. Njegova uloga je da privuče, angažira i konvertira online posjetioce u klijente kroz efektivne digitalne strategije.
Vrsta poslaNa određeno vrijeme, Stalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- SSS/VŠS/VSS - vozačka dozvola: B - potrebo radno iskustvo: 3 godine - odgovornost - samomotiviranost - spremnost na rad u dinamičnom timu ljudi - fleksibilnost - spremnost na učenje i edukaciju
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Visoka stručna sprema, Viša stručna sprema, Magistar struke, Sveučilišni prvostupnik
Vozačka dozvolaB
Minimalne godine radnog iskustva3

Poslodavac ti nudi

- rad u malom i poduzetnom timu - pomoć i podrška voditelja - stalna i redovita primanja (božićnice, bonusi) - mogućnost napredovanja - radno vrijeme od 08:00 do 16:00 sati - neradni vikend i praznici
Dolium d.o.o.
Dolium d.o.o.
http://www.paulaner.hrSamoborska cesta 145, 10 090 ZagrebTvrtka „Dolium d.o.o. „ je ekskluzivni zastupnik Paulaner piva, istaknutih koktela i ginova za Republiku Hrvatsku.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen09. 07. 2025.
Prosječna neto plaća u kategoriji Marketing, PR i mediji iznosi 1317.94 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj