- planiranje, razvijanje i implementacija sustava upravljanja kvalitetom (QMS u skladu s relevantnim normama i standardima, kao što su ISO standardi)
- kontinuirano praćenje i procjena usklađenosti organizacije i procesa s važećim propisima, normama i standardima
- analiza podataka i izvještavanje o performansama kvalitete
- razvoj i poboljšanje procesa unutar organizacije kako bi se optimizirala učinkovitost, smanjili gubici i poboljšala ukupna kvaliteta proizvoda ili usluga
- identificiranje, prevencija, minimiziranje i upravljanje rizicima vezanim uz kvalitetu
- analiza podataka o kvaliteti iz procesa proizvodnje elektro ormara i identifikacija mogućih poboljšanja
- kontrola kvalitete materijala i osiguravanje da materijali, korišteni u svim djelatnostima tvrtke, zadovoljavaju zahtjeve EU normi i standarda
- obuka i osvješćivanje zaposlenika o važnosti kvalitete i edukacija zaposlenika o QMS-u, standardima kvalitete i njihovoj odgovornosti u održavanju visokih standarda kvalitete
- osiguravanje kulture kvalitete unutar organizacije kako bi se osigurao dugoročan uspjeh i zadovoljstvo kupaca
- aktivno sudjelovanje u internim i eksternim auditima
- komunikacija i suradnja sa svim drugim odjelima, vodstvom i timovima unutar organizacije