Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Specijalist za aerodrome (m/ž)

Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo
Prijava do: 10. 09. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo je pravna osoba, koja na temelju javne ovlasti obavlja poslove određene Zakonom o zračnom prometu, kao djelatnost od interesa za Republiku Hrvatsku te obavlja i druge poslove u skladu s propisima donesenim na temelju Zakona o zračnom prometu. Ona predstavlja stručnu organizaciju koja sukladno brzom tehničko-tehnološkom razvoju u području civilnog zrakoplovstva omogućava praćenje i provođenje međunarodnih standarda nužnih za ispunjenje obaveza Republike Hrvatske u području sigurnosti i zaštite civilnog zračnog prometa. Više informacija o radu Agencije možete naći na našim internetskim stranicama https://www.ccaa.hr/. Polazeći od činjenice da uspjeh svakog poslovnog subjekta ovisi o njegovim radnicima, ovim putem raspisujemo javni natječaj za zasnivanje radnog odnosa za radno mjesto: Zrakoplovni inspektor (m/ž), Odjel aerodroma - 1 izvršitelj. Mjesto rada: Zagreb, Ulica grada Vukovara 284. Organizacijska jedinica: Sektor aerodroma, usluga u zračnoj plovidbi i upravljanja zračnim prometom. O ustrojstvenoj jedinici: Odjel aerodroma obavlja poslove praćenja i provedbe međunarodnih i nacionalnih propisa i standarda vezano za sigurnost aerodroma; obavlja poslove izrade nacrta prijedloga podzakonskih propisa kao i prijedloga odgode početka primjene međunarodnih propisa iz svog djelokruga, kada je ta mogućnost predviđena propisom i ako za to postoji opravdana potreba; provodi kontinuirani nadzor operatora aerodroma, pružatelja zemaljskih usluga i organizacija za stručno osposobljavanje radi udovoljavanja uvjetima i, po potrebi, poduzima mjere za osiguravanje primjene zrakoplovnih propisa; određuje potrebu za izdavanjem i daje prijedlog Naredbe o zrakoplovnoj sigurnosti (Air Safety Order) ili Sigurnosne direktive (Safety Directive) u cilju otklanjanja ili smanjenja na prihvatljivu razinu uočenih rizika na sigurnost aerodroma. Odjel obavlja poslove certificiranja i izdavanja svjedodžbi aerodroma, odobrenja za uporabu aerodroma, odobrenja pružateljima zemaljskih usluga, ovlaštenja organizacijama za stručno osposobljavanje i poslove evaluacije ispunjavanja uvjeta za registrirane površine za slijetanje i uzlijetanje zrakoplova. Odjel obavlja poslove koji se odnose na aerodromske operacije i infrastrukturu, poslove prihvata i otpreme zrakoplova, prtljage, putnika i tereta, poslove stručnog osposobljavanja za poslove od značaja za sigurnost zračnog prometa na aerodromu; izdaje posebne uvjete i potvrde glavnih projekata u procesima građenja te sudjeluje u tehničkim pregledima, kako za objekte i infrastrukturu aerodroma tako i za sve ostale objekte za koje su u procesu gradnje, obzirom na utjecaj na sigurnost zračnog prometa, izdani posebni uvjeti; obavlja provjeru podataka o aerodromu koji se objavljuju u Zborniku zrakoplovnih informacija (AIP),) pruža podršku Uredu upravljanja kvalitetom i sigurnosti zračnog prometa u analizi događaja značajnih za sigurnost zračnog prometa i procjenu rizika. Odjel prati mjesečne statističke podatke o prometu zrakoplova, putnika i tereta na aerodromima; usklađuje prijedloge za utvrđivanje vremena otvorenosti aerodroma u Republici Hrvatskoj; organizira i sudjeluje na radionicama i seminarima koji se odnose na sustav upravljanja sigurnošću na aerodromu te ostalim školovanjima koji se odnose na promicanje „safety culture“; obavlja nadzor vezano uz izvještavanje u AIS i objavljivanje NOTAM-a. Odjel obavlja nadzor nad stručnim osobljem na aerodromima što uključuje nadzor nad kompetencijom i vještinama, udovoljavanjem propisanim uvjetima. Odjel sudjeluje u postupku odobravanja cjenika naknada zračnih luka i nadzire njihovu primjenu. Odjel vodi evidenciju: aerodroma sa svjedodžbom; aerodroma s odobrenjem za uporabu; registriranih površina za slijetanje i uzlijetanje; pružatelja zemaljskih usluga; ovlaštenih organizacija za stručno osposobljavanje iz svoga djelokruga te ovlaštenih instruktora. Odjel vodi i ažurira bazu podataka o provedenim nadzorima i nalazima zrakoplovnih subjekata s izvršenim korekcijama i planovima korektivnih mjera. Opis poslova i zadaća: - obavlja stručne i administrativne poslove iz djelokruga rada Odjela - vodi upravni postupak i izrađuje nacrte rješenja u predmetima dodijeljenim u rad - vodi neupravni postupak i potpisuje neupravne akte u predmetima dodijeljenim u rad - obavlja poslove iz područja koordiniranja razvoja aerodromskog prometa - obavlja poslove iz područja evaluacije i primjene novih tehničkih i tehnoloških rješenja u oblasti aerodromskog prometa i infrastrukture - evaluira ispunjavanje uvjeta za izdavanje certifikata i odobrenja iz djelokruga rada Odjela - sudjeluje u analizi dugoročnih planova razvoja aerodroma i integraciji tih planova u sustav zračnog prometa - izrađuje stručne podloge vezane za olakšice u zračnom prometu te razvoj Nacionalnog programa za olakšice i prema potrebi predlaže Nacionalnom povjerenstvu za olakšice njegove izmjene i dopune - sudjeluje u izdavanju suglasnosti na projekte iz djelokruga rada Odjela - poduzima mjere za uklanjanje utvrđenih nedostataka i nepravilnosti iz djelokruga rada Odjela - vodi propisane evidencije i baze podataka - sudjeluje u radu stručnih tijela Agencije te domaćih i inozemnih stručnih tijela iz djelokruga rada Odjela - priprema akte, stručne podloge, izvješća, informacije i druge stručne materijale iz djelokruga rada Odjela - prati i procjenjuje EU zakonodavstvo i međunarodne standarde i preporučenu praksu te predlaže i sudjeluje u usklađivanju nacionalnih propisa s međunarodnim propisima, iz djelokruga rada Odjela - prati i procjenjuje primjenu nacionalnih propisa te predlaže i sudjeluje u izmjenama i izradi nacionalnih propisa, iz djelokruga rada Odjela - sudjeluje u radu stručnih tijela Agencije te domaćih i inozemnih stručnih tijela iz djelokruga rada Odjela - obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Odjela
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- državljanstvo RH - znanje engleskog jezika (minimalno B2 razina) - osposobljenost za rad na računalu - poznavanje paketa programa za uredsko poslovanje Stručni uvjeti: - završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij / integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij ili preddiplomski sveučilišni studij ili stručni studij (minimalno 3 godine) geodezije - najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima u vezi s djelokrugom rada Odjela - poznavanje EU te međunarodnih standarda i preporučene prakse u djelokrugu rada Odjela - položen državni ispit (natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen ispit pod uvjetom da ga polože u roku od 12 (dvanaest) mjeseci od dana zasnivanja radnog odnosa) Prednosti pri odabiru kandidata: - prethodno iskustvo iz domene geodezije i/ili aerodromskih operacija i/ili aerodromske infrastrukture - poznavanje i iskustvo rada u AutoCAD programima - poznavanje korištenja GIS baza podataka Postupak odabira kandidata: Postupak odabira kandidata provodi Povjerenstvo osnovano Odlukom direktora Agencije. Kandidatima koji ispunjavaju potrebne uvjete smatraju se kandidati koji su, sukladno sadržaju objavljenog javnog natječaja, dostavili pravovremene i potpune prijave te zadovoljavaju opće i stručne uvjete navedene u objavljenom javnom natječaju (osim provjera poznavanja propisa iz područja radnog mjesta i rada na računalu koji će se provjeravati temeljem provjere potrebnih znanja i sposobnosti). Kandidati koji ne dostave dokaz o poznavanju engleskog jezika iz točke 7. potrebnih dokaza uputit će se na provjeru znanja engleskog jezika. Agencija zadržava pravo uputiti na provjeru znanja engleskog jezika i kandidate koji dostave potrebne dokaze iz točke 7. Provjera će se provoditi prije intervjua, a kandidati su dužni dokazati poznavanje engleskog jezika minimalno B2 razine. Prijave kandidata koji nisu dostavili pravovremene i potpune prijave te koji ne zadovoljavaju opće i stručne uvjete sukladno gore navedenom neće se razmatrati. Na provjeru znanja i sposobnosti pozvat će se kandidati koji ispunjavaju potrebne uvjete natječaja, čija je cjelokupna dostavljena dokumentacija ocjenjena urednom i sistematičnom, čije iskustvo je ocjenjeno relevantnim, uzimajući u obzir potrebe radnog mjesta za koje je raspisan natječaj te iz čijeg se sadržaja motivacijskog pisma mogu procijeniti ključne prednosti, sposobnosti kandidata i interes za rad u Agenciji. Na provjeru potrebnih znanja i sposobnosti, pozvat će se kandidati koji ostvare minimalno 50% bodova od maksimalnog broja bodova tijekom postupka procjene pristiglih prijava kandidata koji ispunjavaju potrebne uvjete natječaja. Provjera potrebnih znanja i sposobnosti kandidata obuhvaća: - provjera razumijevanja i poznavanja propisa i preporučene prakse iz područja radnog mjesta (npr. Zakon o državnoj izmjeri i katastru nekretnina, Zakon o Nacionalnoj infrastrukturi prostornih podataka, Pravilnik o geodetskim elaboratima i Pravilnik o katastarskoj izmjeri i tehničkoj reambulaciji) - provjeru znanja rada na računalu, i to: Microsoft Word-a (MS Office 365) i Microsoft Excel-a (MS Office 365) Na intervju će se pozvati kandidati koji ostvare minimalno 50% bodova od maksimalnog broja bodova na svakoj od provjera potrebnih znanja i sposobnosti. Povjerenstvo može odlučiti da će se kandidati uputiti na psihologijsko testiranje, s ciljem procjene osobnih potencijala kandidata, motivacije, profesionalnih ciljeva i drugih osobina relevantnih u odnosu na specifične zahtjeve radnog mjesta za koje je javni natječaj raspisan. Kandidati za koje je u posljednjih godinu dana provedena psihologijska procjena temeljem raspisanih natječaja u Agenciji, neće se ponovno upućivati na psihologijsko testiranje već će se kao relevantna uzeti u obzir prethodna psihologijska procjena. Za kandidate koji ne pristupe provjeri potrebnih znanja i sposobnosti i/ili intervjuu i/ili psihologijskom testiranju smatrat će se da su povukli prijavu na natječaj. Ostale informacije: Na natječaju ravnopravno mogu sudjelovati kandidati oba spola. Ukoliko kandidati ostvaruju prednost pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su na nju se pozvati u prijavi za natječaj i uz prijavu priložiti dokaze o istom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način im je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.). Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima. Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj: 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), dužni su prilikom prijave na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane Zakonom o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja, na poveznici: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“, broj: 84/21), dužni su prilikom prijave na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja, na poveznici: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj: 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom. O početku i završetku postupka odabira kandidata, kandidati će biti obaviješteni putem internetskih stranica Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo www.ccaa.hr Tijekom provedbe postupka odabira, elektroničkim ili pisanim putem obavještavaju se kandidati koji nisu zadovoljili u pojedinim fazama postupka odabira te po završetku postupka odabira kandidati će putem internetskih stranica Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo www.ccaa.hr biti obavješteni o konačnom ishodu natječajnog postupka. Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo zadržava pravo da ne odabere ni jednoga kandidata koji se javi na natječaj. Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo ne snosi troškove nastale u vezi sa sudjelovanjem kandidata u postupku provedbe natječaja. Prijava na javni natječaj - sadržaj: 1. osobni podaci: - prezime i ime - adresa stanovanja - broj telefona, e-mail adresa 2. naziv radnog mjesta za koje se podnosi prijava 3. potpis Uz prijavu priložiti: - životopis - motivacijsko pismo za rad u Hrvatskoj agenciji za civilno zrakoplovstvo (najviše jedna stranica) - presliku dokaza o državljanstvu - presliku dokaza o stečenoj stručnoj spremi - presliku potvrde o radno-pravnom statusu (e-radna knjižica) odnosno ispis elektroničkog zapisa o radno pravnom statusu tj. o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne stariji od mjesec dana od dana objavljivanja javnog natječaja) - preslike druge relevantne dokumentacije kojom se dokazuje traženo/stečeno iskustvo (ugovori o radu, rješenja o raspoređivanju na radno mjesto, potvrde poslodavaca o vrsti poslova i trajanju rada kandidata posebice u slučajevima stjecanja iskustva u inozemstvu odnosno radom na ugovore o djelu) - presliku dokaza o poznavanju engleskog jezika B2 razine - presliku uvjerenja nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci od dana objavljivanja javnog natječaja) - presliku svjedodžbe o položenome državnom ispitu (ukoliko je položen) - preslike druge potrebne dokumentacije vezane uz tražene prednosti, iskustvo i znanja iz djelokruga rada Odjela (dokazi o položenim ispitima, stečenim dozvolama i certifikatima, školovanjima, ovlaštenjima) Odabrani kandidat obvezan je predočiti izvornike prije zaključivanja ugovora o radu. Prijava na natječaj s drugom navedenom dokumentacijom te dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se do 10. rujna 2024. godine poštom na adresu navedenu u oglasu ili putem linka za prijavu. Nepravovremene prijave na natječaj te prijave pristigle telefaksom neće se razmatrati.
Stručna spremaVisoka stručna sprema, Viša stručna sprema, Magistar struke, Sveučilišni prvostupnik
JezikEngleski (B2)
Minimalne godine radnog iskustva1

Poslodavac ti nudi

Tip ugovora: ugovor o radu. Trajanje ugovora: neodređeno, puno radno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od 6 (šest) mjeseci.
Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo
Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo
https://www.ccaa.hr/Ulica grada Vukovara 284, 10000 ZagrebViše o poslodavcu
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen21. 08. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Graditeljstvo, geodezija, geologija iznosi 1328.11 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću