- minimalno radno iskustvo od 2 godine na sličnim poslovima (call centar, telemarketing, korisnička podrška, prodaja)
- aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- razvijene komunikacijske vještine, elokventnost u govoru
- razvijene organizacijske vještine, kvalitetno upravljanje svojim i vremenom kolega
- iskustvo u radu s korisnicima i pomoć pri rješavanju problema
- poznavanje rada na računalu, MS Office paket (poželjno napredno znanje MS Excel)
- spremnost na predani rad i učenje
- snalažljivost u dinamičnom i stresnom okruženju (multitasking)
- ljubaznost u radu s klijentima
Proces selekcije:
- screening životopisa
- kratak telefonski poziv i/ili kratak video poziv
- intervju uživo + testiranje (verbalno, neverbalno, Excel, engleski jezik)
- finalni odabir
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Visoka stručna sprema, Stručni prvostupnik, Stručni specijalist, Sveučilišni prvostupnik
Vozačka dozvolaB
Digitalne vještineWord, Excel, Power Point, Internet
JezikHrvatski (A1), Engleski (A1)
Minimalne godine radnog iskustva2