Tražimo znatiželjnog Junior marketing menadžera u Odjelu marketingu da oblikuje svijet Školske Knjige!
O tebi:
Ako si timski igrač koji brzo uči i savladava nove tehnologije te poznaje načela analize tržišnih podataka kako bi zajedno s timom Odjela marketinga stvorio izvanredne kampanje koje će omogućiti predstavljanje ključnih vrijednosti Školske knjige i izdanja u segmentu školskog programa, ti si naša osoba!
O poslu:
Tražimo osobu koja će sudjelovati u smišljanju i provođenju marketinških kampanja za stručnu i popularnu knjigu te ostali van udžbenički program Školske knjige.
Odgovornosti:
- osmišljavanje, razvijanje i provođenje marketinške aktivnosti za sva izdanja i projekte Školske knjige u van udžbeničkom programu
- suradnja s timom Odjela marketinga koji obuhvaća, knjižare i webshop, kreativnu direkciju i digitalni marketing programa, na vrijeme i uz odgovarajuće resurse.
- suradnja s urednicima, prodajnim timovima, agentima, autorima, službom za nabavu i drugim ključnim timovima u cijelom poduzeću kako bi se izvršili kratkoročni i dugoročni marketinški planovi Školske knjige
- suradnja s timovima za poslovnu analitiku i uvid u tržište ekstrapolirajući uvide i pretvarajući ih u informacije koje se mogu iskoristiti za stvaranje marketinških inicijativa
- doprinos informacijama i idejama u procesu razvoja i primjeni strategija
- koordinacija dizajna i proizvodnje marketinških materijala
- pomaganje u stvaranju, planiranju i upravljanju sadržajem za društvene medije
- praćenje dogovorenog marketinškog budžeta
- osigurava KPI izvješća za tromjesečne marketinške sastanke