Minimalni uvjeti:
- diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski studij ili specijalistički diplomski stručni studij (VSS) – 1 g. radnog iskustva
ili preddiplomski sveučilišni studij ili trogodišnji stručni studij (VŠS) – 3 g. radnog iskustva
- područje prirodnih i tehničkih znanosti - smjer računarstvo
- aktivno znanje jednog svjetskog jezika
- napredno znanje rada na PC-u
Obavezne kompetencije:
- odgovornost, samostalnost i proaktivnost u radu
- informatička pismenost
- izražene organizacijske vještine
- izražene komunikacijske vještine
- otvorenost i društvenost
- spremnost na timski rad
- spremnost na kontinuiranu edukaciju i usavršavanje
Prednost:
- izvrsno poznavanje aktualnih IT sustava i IT tehnologija poput Microsoft Windows Server operativnih sustava, Microsoft 365 platforme
- poznavanje virtualizacijskih tehnologija (Hyper-V, VMWare…), Microsoft Exchange Server,Microsoft SQL Server Database i Microsoft Sharepoint Server
Prijave za natječaj s molbom, životopisom, preslikom diplome o završenom obrazovanju te elektroničkim zapisom o radnopravnom statusu izdanim za vrijeme trajanja ovog natječaja, šalju se putem portala MojPosao.
Kandidati u svojoj prijavi mogu priložiti i druge dokumente za koje smatraju da su relevantni za natječaj, a potvrđuju kompetentnost u nekom od područja navedenih u minimalnim uvjetima ili obaveznim kompetencijama.
Kandidati moraju zadovoljavati minimalne uvjete radnog mjesta te posjedovati znanja, vještine i sposobnosti navedene u obaveznim kompetencijama kako bi zadovoljili uvjete natječaja, odnosno bili razmatrani kao kandidati za selekcijski postupak.
Kandidati u životopisu moraju navesti puni naziv radnih mjesta na kojima su radili te sažeti opis poslova, aktivnosti i radnih zadataka na navedenim radnim mjestima.
Nepotpune (bez dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta) i nepravovremene ponude neće biti razmatrane.
O svim relevantnim informacijama vezanim uz natječaj kandidati će biti obaviješteni na telefon/mobitel ili e-mail adresu koju su naveli u molbi.