- samostalno, operativno i odgovorno vođenje godišnje-kvartalne-mjesečne krovne projektne strategije u kontekstu planiranja i vođenja cjelokupne marketinške aktivnosti u grupaciji
- kreiranje i implementiranje strategije marketinga brandova
- praćenje, održavanje i razvijanje korporativnog imidža i reputacije
- suradnja sa ostalim odjelima i podrška na konstantnom unapređenju prodaje
- vođenje istraživanja tržišta, interpretacije rezultata
- kreiranje i vođenje strategije/nastupa na društvenim mrežama u suradnji s drugim odjelima (oblikovanje javne slike)
- analiza nastupa na digitalnim platformama, uspješnosti sadržaja upotrebom analitičkih alata i predlaganje korekcija
- koordinacija projekta s kolegama koji su sastavni dio marketinških poslova
- osmišljavanje integriranih marketinških kampanja – primarno za digitalne, ali i klasične kanale komunikacije
- suradnja s dizajnerima i ostalim partnerima u kreiranju promotivnih materijala
U suradnji s prodajom:
- priprema i provedba promotivnih kampanja
- analiza tržišta i segmentiranje klijenata
- analiziranje promotivnih aktivnosti
- kontinuirano, periodično analiziranje konkurencije, njezinih aktivnosti i proizvoda