- nadgledanje, planiranje i koordinacija aktivnosti i procesa računovodstvenog odjela
- koordinacija aktivnosti računovodstvenog odjela s aktivnostima drugih odjela
- postavljanje, predlaganje i implementacija djelotvornih i uspješnih pravila i procedura za računovodstvo
- kontinuirano praćenje zakona i propisa iz područja računovodstva i financija te ispravna i pravovremena primjena istih
- obračun PDV-a
- knjiženje izlaznih i ulaznih računa
- knjiženje izvoda
- robno knjigovodstvo, izrada primki, otpremnica, izrada računa, blagajna
- vođenje evidencije osnovnih sredstava i sitnog inventara
- obračun amortizacije
- obračun putnih naloga i vođenje blagajne
- izrada i knjiženje cesija, kompenzacija
- obračun plaća
- prijava-odjava radnika
- upravljanje dokumentima i vođenje evidencije o zaposlenima te ostali pripadajući administrativni poslovi
- izrada internih financijskih izvještaja i analiza
- izrada JOPPD obrazaca
- Usklada s kupcima i dobavljačima, slanje IOS-a kupcima, konto kartica i prijepisa računa te vođenje evidencije usklada kupaca
- koordinacija s bankama, poreznom upravom i drugim državnim institucijama