- provjeravanje tehničke ispravnosti informatičkog sustava (IS) i mreže
- zaprimanje prijava o kvarovima, incidentima i zahtjevima
- otklanjanje manjih kvarova i zastoja u radu sustava i radu mreže
- obavljanje administrativnih poslova s korisnicima među kojima je najvažnije upravljanje korisničkim računima – Account management, dodavanje, uklanjanje ili ažuriranje korisničkih računa, vraćanje lozinki i slično
- Savjetovanje korisnika i objašnjavanje tehničkih mogućnosti sustava
- pisanje jednostavnijih programa kako bi olakšao svoj posao ili posao korisnika ili da zaobiđe neki nedostatak postojeće programske podrške koristeći cmd i slične alate
- pružanje tehničke podrške prilikom razvoja, uvođenja i implementacije IS
- kontroliranje antivirusne zaštite i spremanje podataka kod korisnika
- instalacija potrebne sistemske i aplikativne programe, konfiguracija opreme i održavanje softvera i hardvera te dokumentacija konfiguracije IS-a
- po potrebi instalacija Windows servera te rad u okruženju AD, Group Pollicy, Exchange i slično. Briga oko sigurnosti serverske infrastrukture
- briga o svim hardverskim resursima IS
- Dizajniranje, održavanje i administracija lokalne mreže LAN uz poznavanje mrežnih tehnologija TCP/IP, DNS, DHCP, Routing, Wifi i sl., kontrola WAN uz poznavanje servisa kao što su smtp, pop3, imap, snmp, http, https i sl. i briga o WLAN-ovima te o IP adresiranju
- osiguranje funkcionalnosti mreže zavisno od tipa mreže, broja korisnika, aplikacija koje se koriste te o poslovnom procesu
- provjera ispravnosti kablova i funkcionalnost mreže. Po potrebi provođenje nove mrežne kablove i puštanje u funkciju. Kontrola rada switcheva i routera.
- administracija lokalne baze podataka
- kontrola i nadzor intranetskih i internetskih servisa i stranica
- vođenje evidencije o svim računalima, monitorima, pisačima, skenerima i drugoj pripadajućoj dodatnoj opremi, te o zaduživanju i razduživanju korisnika informatičkom opremom
- provođenje edukacije korisnika, objašnjavanje postupaka i procesa na što jednostavniji način
- provođenje optimizacije IS
- praćenje novih IT trendova i stalno se usavršavanje u radu primjenjujući najnovije tehnologije IS i politike propisane od središnjeg IT-a
- izrada oznaka, piktograma i priručnika za potrebe društva